reklama - zainteresowany?

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Sensus

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
mp3
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-6259-3
stron: 160, Format: mp3
Data wydania: 2012-08-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:




Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

 

Osoby które kupowały "GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice ptasiej alkowy

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Spis treści

GRYWALIZACJA. Jak zastosowa mechanizmy gier w dziaaniach marketingowych Audiobook -- spis treci

Wstp (7)

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolno (14)
  • Niezwyko (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • Ksztatowanie historii (20)
  • Bdzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • Porzdek (24)
  • Bezinteresowno (28)
  • Gry przejmuj ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje pynce przez social graph (41)
  • Wpyw i status (45)
  • Bogosawiona produktywno (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jedenie na soniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawoci (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • Osignicia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyraenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynno (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi wiat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im si myli! (105)
  • W gór i tylko w gór (108)
  • Nauczmy ich pracowa razem (110)
  • Czy gry s niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pienidzy (123)
  • Zabawa w rozwizywanie problemów (127)
  • Wirtualny wiat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasugiwa. Cigle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie dowiadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)

Zakoczenie (151)

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.