reklama - zainteresowany?

Głos perswazji - Sensus

Głos perswazji
ebook
Autor: Judy Apps
ISBN: 978-83-774-6211-9
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2011-04-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,90 zł

Dodaj do koszyka Głos perswazji

Mów z mocą i perswazją. Komunikuj swoje ja i nawiązuj kontakt z innymi na głębszym poziomie. Znajdź swój własny głos zamiast sięgać po sztuczną ekspresję. Naucz się lepiej rozumieć innych wsłuchując się w brzmienie ich głosów. Ten inspirujący podręcznik autorstwa Judy Apps, specjalistki od kształcenia emisji głosu, pozwoli ci obudzić w sobie energię autentycznego głosu; nauczy mówić z serca, z piersi, z głębi własnego ja. Łącząc rozproszone fragmenty wiedzy z zakresu emisji głosu, programowania neurolingwistycznego, techniki Alexandra, bioenergoterapii, terapii Feldenkrais i dalekowschodnich praktyk medytacyjnych, Głos perswazji dostarcza wskazówek jak dotrzeć do innych z przekazem pełnym szczerości, przekonującym i motywującym do działania. Ta książka pomoże ci odnaleźć własny głos, tak w dosłownym, jak i przenośnym znaczeniu tej frazy. Co takiego pragniesz zmienić w swym głosie? Chcesz by brzmiał z mocą i docierał wyraźnie do wszystkich? Chcesz by dodawał ci powagi i pociągał innych do działania? A może zależy ci tylko na tym, by inni zwracali większą uwagę na twoje słowa? Pragniesz wyrażać swoje myśli barwnie i ciekawie? Zainteresować słuchaczy i wciągnąć ich do współpracy? Marzysz by twoje słowa inspirowały pasją i zaangażowaniem? Chcesz oddziaływać swym głosem na zachowania innych? Zależy ci na tym, by w twoich słowach było więcej troski i współczucia? Chciałbyś pozbyć się nawyków i maniery zmów, które przeszkadzają ci w nawiązaniu wartościowej komunikacji z drugim człowiekiem? W tej książce znajdziesz przepisy na sukces w każdym z tych aspektów ludzkiego głosu. O AUTORZE Judy Apps jest specjalistką w zakresie emisji głosu, po studiach w londyńskim Royal College of Music i Conservatiorio S. Cecilia w Rzymie. Jest członkiem International Coaching Federation i University Global. Łącząc swe przygotowanie praktyczne w zakresie sztuk wokalnych i treningu biznesowego, Judy zajmuje się zawodowo szkoleniem kadr menedżerskich i rozwojem programów szkoleniowych. Dzięki nowatorskiemu podejściu do treningu emisji głosu i otwartości w kontaktach z podopiecznymi zyskała sobie renomę w środowisku i wykształciła wiele pokoleń nowoczesnych liderów, pomagając im podnieść zdolność perswazji i jakość komunikacji oraz w pełni wykorzystać przymioty charakteru i osobowości w codziennych kontaktach na polu zawodowym i osobistym.

Dodaj do koszyka Głos perswazji

 

Osoby które kupowały "Głos perswazji", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Dodaj do koszyka Głos perswazji

Spis treści

Głos perswazji eBook -- spis treści

  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Podziękowania
  • Prolog
  • Wstęp
  • Część pierwsza. Poznaj swój głos
    • Rozdział pierwszy. Wprowadzenie
    • Rozdział drugi. Głosy, głosy
    • Rozdział trzeci. Twój głos jest opowieścią
  • Część druga. Podstawy emisji
    • Rozdział czwarty. Oddychaj!
    • Rozdział piąty. Odpręż się!
    • Rozdział szósty. Głos jak dzwon
    • Rozdział siódmy. Mów wyraźnie
  • Część trzecia. Co i jak - odpowiedzi na podstawowe pytania
    • Rozdział ósmy. Jak sprawić, by chcieli mnie słuchać?
    • Rozdział dziewiąty. Jak mówić z przekonaniem?
    • Rozdział dziesiąty. Jak wywierać głosem wpływ na innych?
  • Część czwarta. Sedno sprawy
    • Rozdział jedenasty. Inspiracja
    • Rozdział dwunasty. Głos pod presją
    • Rozdział trzynasty. Dwie formy bytu
  • Część piąta. Twój głos to ty
    • Rozdział czternasty. Energia i intencja
    • Rozdział piętnasty. Słowo na koniec
  • Aneks. Problemy z głosem
  • O autorce. Judy Apps
  • Wybrane opinie i recenzje
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Głos perswazji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.