reklama - zainteresowany?

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? - Sensus

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
ebook
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Tytuł oryginału: The Impact Equation: Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
Tłumaczenie: Adam Bąk
ISBN: 978-83-246-7414-5
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2014-03-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzą?
  • Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?

 


 

Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), była bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

 

Osoby które kupowały "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.