reklama - zainteresowany?

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? - Sensus

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Tytuł oryginału: The Impact Equation: Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
TÅ‚umaczenie: Adam BÄ…k
ISBN: 978-83-246-7413-8
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-03-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

PrawdÄ… jest jednak, że nie mogÅ‚aby ona powstać, gdyby nie istniaÅ‚y Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoÅ› miaÅ‚ dobry pomysÅ‚, mógÅ‚ opowiedzieć o nim grupie swoich przyjacióÅ‚, rodzinie przy obiedzie, sÄ…siadowi z kolejki w miÄ™snym… Trzeba byÅ‚o siÄ™ naprawdÄ™ natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych byÅ‚o kilka, konkurencja w eterze ogromna. DziÅ› sytuacja jest zgoÅ‚a inna — jeÅ›li masz dobry pomysÅ‚, możesz siÄ™ nim od razu podzielić z caÅ‚ym Å›wiatem za poÅ›rednictwem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, wiÄ™c siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpÅ‚yw. ZostaÅ‚a stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co siÄ™ sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy Twój pomysÅ‚ rzuca siÄ™ w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak czÄ™sto kontaktujesz siÄ™ z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysÅ‚ jest wystarczajÄ…co jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzÄ…?
  • Czy Twój pomysÅ‚ odpowiada potrzebom odbiorców?

 


 

Chris Borgan i Julien Smith sÄ… konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piÄ™tnastu lat zaangażowani sÄ… w życie internetowych spoÅ‚ecznoÅ›ci i zajmujÄ… siÄ™ blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), byÅ‚a bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo Å›ledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

 

Osoby które kupowały "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.