reklama - zainteresowany?

Feedback (i inne brzydkie słowa) - Sensus

Feedback (i inne brzydkie słowa)
ebook
Autor: M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-8087-915-7
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,32 zł (poprzednio: 42,37 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,05 zł)

Dodaj do koszyka Feedback (i inne brzydkie słowa)

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!

Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie siÄ™ opiniami – wszystko to to wÅ‚aÅ›nie feedback.

Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.

Autorki wyjaÅ›niajÄ…, co siÄ™ staÅ‚o, że dziÅ› feedback tak źle siÄ™ kojarzy. PodpowiadajÄ… też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciaÅ‚a i umysÅ‚u, które mogÄ… utrudniać komunikacjÄ™ i nadwyrężać zaufanie. PokazujÄ… jak nie wpadać w puÅ‚apki myÅ›lenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formuÅ‚ować wypowiedzi w sposób nieoceniajÄ…cy i modelujÄ…cy konstruktywne zachowania ludzi.

Proponowane przez nie rozwiÄ…zania i narzÄ™dzia skupiajÄ… siÄ™ na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrÄ™bie relacji menedżer – podwÅ‚adny, ale przede wszystkim w formule czÅ‚owiek – czÅ‚owiek oraz zespóÅ‚ – zespóÅ‚, bez wzglÄ™du na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwÄ™ zajmowanego stanowiska. AnalizujÄ…c zachowania ludzi, których okreÅ›lajÄ… mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i UdzielajÄ…cych, pokazujÄ…, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy.

Ich książka Feedback (i inne brzydkie sÅ‚owa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzÄ™dzie motywacyjno-aktywizujÄ…ce. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalajÄ… szkodliwe mity i dajÄ… nam konkretne narzÄ™dzia, które pozwalajÄ… na budowÄ™ przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.

***

Szukasz sposobu na to, aby budować zdrowÄ… kulturÄ™ nastawionÄ… na wspóÅ‚pracÄ™ i rozwój? Przeczytaj tÄ™ książkÄ™!

Marshall Goldsmith, wybitny coach i teoretyk przywództwa, uhonorowany przez Thinkers50 tytuÅ‚em #1Executive Coach i dwukrotnym tytuÅ‚em #1 Leadership Thinker in the World

***

M. Tamra Chandler jest zaÅ‚ożycielkÄ… i dyrektor generalnÄ… PeopleFirm, która zostaÅ‚a w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykaÅ„skich firm konsultingowych zajmujÄ…cych siÄ™ zarzÄ…dzaniem. Do grona ich klientów zaliczajÄ… siÄ™ miÄ™dzy innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler wiÄ™kszość swojej trzydziestoletniej kariery

spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką.

Laura Dowling Grealish jest starszÄ… konsultantkÄ… i trenerkÄ… w PeopleFirm. UkoÅ„czyÅ‚a studia pierwszego stopnia w zakresie zarzÄ…dzania na University of Montana i zdobyÅ‚a tytuÅ‚ MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgÅ‚Ä™bia i wykorzystuje w swojej pracy dokonania różnych dyscyplin naukowych, aby nastÄ™pnie dziÄ™ki zdobytej wiedzy wspierać klientów w tworzeniu sprzyjajÄ…cego Å›rodowiska pracy, budowaniu efektywnych zespoÅ‚ów i wypracowywaniu nowoczesnych technik zarzÄ…dzania wynikami.

Dodaj do koszyka Feedback (i inne brzydkie słowa)

Spis treści

Dodaj do koszyka Feedback (i inne brzydkie słowa)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.