Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 - Sensus
ISBN: 978-83-283-7821-6
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-19
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat
ZagÅ‚Ä™biwszy siÄ™ w otchÅ‚aÅ„ internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz wiÄ™cej obrazów, coraz mniej sÅ‚ów, a te, które siÄ™ tam znajdujÄ…... cóż, niekoniecznie sÄ… pisane piÄ™knie, do rytmu i zgodnie z reguÅ‚ami gramatyki.
Obraz jest ważny, bo przemawia bezpoÅ›rednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. OczywiÅ›cie tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyÅ›lany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwÅ‚aszcza spoÅ‚ecznoÅ›ciowych) nie jest gotowy na przyswajanie dÅ‚uższych treÅ›ci. Za to Å›wietne hasÅ‚o reklamowe, ciekawy tytuÅ‚ artykuÅ‚u, celnÄ… ripostÄ™ w dyskusji na czacie chÄ™tnie przyjmie. Przyjmie, zapamiÄ™ta i przekaże dalej.
Od czasu pierwszego wydania tej książki urzÄ…dzenia mobilne jeszcze bardziej siÄ™ upowszechniÅ‚y. Na maÅ‚ych ekranach sprawdzÄ… siÄ™ mikrotreÅ›ci, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagajÄ… dÅ‚uższej koncentracji i sÄ… zrozumiaÅ‚e w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu malejÄ…, a oczekiwania czytelnika rosnÄ…, liczy siÄ™ każde sÅ‚owo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogÄ… szybkiego ruchu!
Osoby które kupowały "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 63,60 zł, (15,90 zł -75%)
- Handlowanie to gra 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja" 47,78 zł, (12,90 zł -73%)