reklama - zainteresowany?

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Agnieszka Ornatowska
ISBN: 978-83-246-8025-2
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2013-07-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,94 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-9,96 zł)

Dodaj do koszyka Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Perswazja i NLP

Tajemne prawa sympatii - daj się polubić!

  • Wprowadzenie, czyli kiedy i dlaczego manipulacja może być etyczna
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli jak sprawić, by ludzie Cię lubili
  • Wyższa szkoła dobrych relacji, czyli co robić, by przyjaźń trwała wiecznie

Umiejętność nawiązywania dobrych kontaktów z innymi i przebywanie w otoczeniu życzliwych ludzi to rzeczy szalenie istotne dla jakości naszego życia. Tylko w bezpiecznym, pełnym pozytywnych emocji otoczeniu możemy w pełni rozwinąć swoje zdolności, wykorzystać potencjał, osiągnąć spokój ducha i harmonię. Jednak zyskiwanie powszechnej sympatii to sztuka, która nie każdemu się udaje. Jeśli chcesz dołączyć do grona szczęśliwców mających wokół siebie mnóstwo wiernych przyjaciół, dobrych kolegów i uczynnych znajomych, pora zmienić front i zacząć działać na swoją korzyść. Pomoże Ci w tym nowe wydanie książki Agnieszki Ornatowskiej. Znajdziesz tu wszystkie powody, dla których czasem można, a nawet należy posłużyć się niewinną manipulacją. Sprawdzisz, co przyciąga do Ciebie innych ludzi. Nauczysz się zmieniać świat wokół siebie w taki sposób, by inni czuli się z Tobą lekko i radośnie. Poznasz istotne sekrety komunikacji werbalnej i niewerbalnej - odkryjesz, co zniechęca, a co zachęca do kontaktów z Tobą. Dowiesz się także, jak pielęgnować przyjaźń, by nigdy się nie skończyła, i poczytasz o najbardziej lubianych ludziach. A wisienką na torcie będzie zapis pewnego seansu hipnotycznego...

Czytaj i zmieniaj świat!

Jeżeli:

  • szukasz sposobów na zdobywanie nowych przyjaciół
  • chcesz nauczyć się lepiej dogadywać ze swoimi znajomymi
  • chcesz poznać najskuteczniejsze i najnowocześniejsze metody komunikacji z innymi
  • oraz dowiedzieć się, jak sprawić, żeby Twój świat był pełen ludzi, którzy naprawdę Cię lubią masz przed sobą najlepszy przewodnik!

Żyj pięknie i słonecznie!

Dodaj do koszyka Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawi, eby ludzie naprawd Ci lubili. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treci

Wstp do wydania drugiego (5)

Wprowadzenie. Dlaczego manipulacja moe by etyczna? (7)

1. Co sprawia, e uwaasz kogo za sympatyczn osob? (17)

2. Jak sta si osob lubian? (39)

3. Jak sprawi, eby Twój wiat by przyjaznym miejscem? (69)

4. Komunikacja niewerbalna - jak sprawi, eby kto zacz uwaa Ci za osob sympatyczn? (81)

5. Co robi dalej, eby ludzie naprawd Ci lubili? (95)

6. Jak mówi, eby inni Ci rozumieli i polubili? (109)

7. Jak utrzyma przyja? (119)

8. Sekrety najbardziej lubianych ludzi (133)

9. Podró w wiat wyobrani po sonecznej stronie (139)

Dodaj do koszyka Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.