Efektywna komunikacja w zespole. Oko w oko czy zebranie? - Sensus
ISBN: 978-83-943-0913-8
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-02
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 24,76 zł
Efektywna komunikacja w zespole
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych rozwiązań w zakresie komunikacji interpersonalnej w zespole pracowniczym lub towarzyskim. Proponowane są wdrożenia postaw i zachowań prowadzące do zbudowani a dobrej atmosfery i efektywnych relacji, opartych na prawach asertywnych. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.
Osoby które kupowały "Efektywna komunikacja w zespole. Oko w oko czy zebranie?", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Efektywna komunikacja w zespole. Oko w oko czy zebranie? Audiobook -- spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1: Przygotowanie i prowadzenie zebrania
- checklista przygotowań
- zasady prowadzenia efektywnego zebrania
Rozdział 2: Rozmowa o celach zespołu
- kryteria dobrze opisanego celu
- zasady ustalania celów
Rozdział 3: Style zachowania i komunikacji
- styl bierny
- styl agresywny
- styl manipulacyjny
- styl asertywny
Rozdział 4: Prawa asertywne
- podłoże praw asertywnych
- własna lista praw asertywnych
Rozdział 5: Odmowa i prośba
- kryteria i zasady odmawiania
- scenariusz rozmowy ze sÅ‚owem „nie”
- skuteczne metody przedstawiania prośby
Rozdział 6: Konstruktywna krytyka
- zasady udzielania negatywnej komunikacji zwrotnej
- scenariusz rozmowy z konstruktywna krytykÄ…
RozdziaÅ‚ 7: RozwiÄ…zywanie konfliktów
- postrzeganie konfliktu
- sposoby wychodzenia z konfliktu
- typy zachowań w sytuacjach trudnych