reklama - zainteresowany?

Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło? - Sensus

Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
Autor: Zimbardo Philip
ISBN: 978-8-3011-5570-4
stron: 486, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 70,40 zł (poprzednio: 83,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-13,41 zł)

Dodaj do koszyka Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu

Efekt Lucyfera to jedna z najważniejszych prac nurtu psychologii dobra i zła.

Autor prezentuje analizÄ™ eksperymentu stanfordzkiego i wykazuje Å›cisÅ‚y zwiÄ…zek z tym, co później wydarzyÅ‚o siÄ™ w wiÄ™zieniu w Abu Ghraib. Przedstawia mechanizmy, które czyniÄ… ze zwykÅ‚ego czÅ‚owieka oprawcÄ™ lub ofiarÄ™ systemu. Zimbardo poszukuje wyjaÅ›nienia dla stwierdzonych zależnoÅ›ci, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do dotychczasowych badaÅ„ nad jednostkowymi postawami (poczucie wÅ‚adzy, konformizm i posÅ‚uszeÅ„stwo) oraz oddziaÅ‚ywaniami szerszego Å›rodowiska spoÅ‚ecznego (odindywidualizowanie, odczÅ‚owieczenie i znieczulica).

KsiążkÄ™ zamyka rozdziaÅ‚ na temat oporu wobec niepożądanych nacisków spoÅ‚ecznych i analiza postawy heroicznej, którÄ… autor uważa za remedium na grożące nam z różnych stron zÅ‚o. Z recenzji prof. Bogdana Wojciszke

Dodaj do koszyka Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?

 

Osoby które kupowały "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.