reklama - zainteresowany?

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - Sensus

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
ebook
Autor: Anna Tarabasz
ISBN: 978-8-3752-5907-0
stron: 253, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 17,23 zł (poprzednio: 23,93 zł)
Oszczędzasz: 28% (-6,70 zł)

Dodaj do koszyka E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

Dodaj do koszyka E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

 

Osoby które kupowały "E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Spis treści

Dodaj do koszyka E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.