reklama - zainteresowany?

Dublin. Travelbook. Wydanie 2 - Sensus

Dublin. Travelbook. Wydanie 2
ebook
Autor: Piotr Thier
ISBN: 978-83-283-6118-8
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,79 zł (poprzednio: 26,89 zł)
Oszczędzasz: 45% (-12,10 zł)

Dodaj do koszyka Dublin. Travelbook. Wydanie 2

Dublin, jak na stolicÄ™ Zielonej Wyspy przystaÅ‚o, szczyci siÄ™ malowniczym poÅ‚ożeniem na morskim wybrzeżu i jednym z najwiÄ™kszych parków miejskich w Europie. Portowe miasto od czasów Å›redniowiecza przyjmowaÅ‚o przybyszów z caÅ‚ego Å›wiata. Niepowtarzalny klimat dzielnicy Å›redniowiecznej z katedrÄ… i Zamkiem DubliÅ„skim, rozrywkowej Temple Bar oraz szacownego Trinity College z imponujÄ…cÄ… bibliotekÄ… niezmiennie przyciÄ…ga rzesze turystów.

  • Klimatyczne puby
  • Åšlady wikingów
  • FascynujÄ…ce dziecictwo Celtów
  • Åšredniowieczne zamki i klasztory
  • Wytwórnia whiskey i guinnessa
  • PiÄ™kne plaże i tereny zielone

Travelbook to Twój niezastÄ…piony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza gÅ‚ównymi szlakami i wprowadzi w Å›wiat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwiÄ… staranne zaplanowanie podróży. Przewodnik wspaniale uzupeÅ‚niajÄ… czytelne mapy, Å›wietne zdjÄ™cia i liczne ramki z ciekawostkami. Wszystko to w poÅ‚Ä…czeniu z porÄ™cznym formatem i atrakcyjnÄ… szatÄ… graficznÄ… sprawia, że Travelbook to najlepszy wybór dla ciekawych Å›wiata.

Dodaj do koszyka Dublin. Travelbook. Wydanie 2

 

Osoby które kupowały "Dublin. Travelbook. Wydanie 2", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Dublin. Travelbook. Wydanie 2

Spis treści

Dodaj do koszyka Dublin. Travelbook. Wydanie 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.