Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - Sensus

Tytuł oryginału: The Art of People: The 11 Simple People Skills That Will Get You Everything You Want
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-2908-9
stron: 272, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-12
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!
Sztuka utrzymywania dobrych relacji miÄ™dzyludzkich jest absolutnie najważniejszÄ… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ… we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie. WażniejszÄ… niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysÅ‚y, przeÅ‚omowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. WażniejszÄ… niż dobre chÄ™ci i brak skrupuÅ‚ów. Z pewnoÅ›ciÄ… jednak wiesz z wÅ‚asnego doÅ›wiadczenia, że nie zawsze Å‚atwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. CzÄ™sto brak Ci czasu, cierpliwoÅ›ci albo wyczucia. Czasem zdarza siÄ™, że nieÅ›wiadomie nadepniesz komuÅ› na odcisk, powiesz coÅ› gÅ‚upiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić CiÄ™ szans na sukces!
JeÅ›li chcesz wiedzieć, dlaczego tak siÄ™ dzieje, i wydeptać sobie Å›cieżkÄ™ na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczÄ…ce pielÄ™gnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz siÄ™, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiÄ…zywać wiÄ™zi z wÅ‚aÅ›ciwymi osobami. Odkryjesz, jak dziaÅ‚ać, gdy pojawia siÄ™ konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysÅ‚ów. ZdobÄ…dź jedenaÅ›cie kluczowych umiejÄ™tnoÅ›ci interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.
Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach, tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi!
„Nie można osiÄ…gnąć szczęścia ani sukcesu, żyjÄ…c w próżni”.
Dave Kerpen
Dave Kerpen — jest przedsiÄ™biorcÄ…, mówcÄ… oraz autorem bestsellerów. Jest także twórcÄ… i CEO firmy Likeable Local, tworzÄ…cej oprogramowanie dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezesem i wspóÅ‚twórcÄ… Likeable Media, firmy wyróżnianej licznymi nagrodami, promujÄ…cej marki w sieci. Wielokrotnie braÅ‚ udziaÅ‚ w programach CNBC, BBC, „ABC World News Tonight”, „The Early Show” w CBS. UdzielaÅ‚ siÄ™ również na Å‚amach „New York Timesa”. WystÄ™puje jako prelegent na konferencjach organizowanych na caÅ‚ym Å›wiecie. Zajrzyj na stronÄ™ autora: www.ArtofPeopleBook.com.
„Inteligentna, zabawna i do bólu praktyczna. W Å›wiecie, w którym żyjemy w ciÄ…gÅ‚ym biegu, zdobywamy wiedzÄ™ technicznÄ…, ale zapominamy o najważniejszym elemencie decydujÄ…cym o sukcesie: naszej umiejÄ™tnoÅ›ci ksztaÅ‚towania relacji miÄ™dzyludzkich i wpÅ‚ywania na innych ludzi. To jest jedna z niewielu książek, która naprawdÄ™ zapewnia awans — albo gwarantuje sukces Twojej wÅ‚asnej firmy”.
SHAWN ACHOR, poszukiwacz szczęścia i autor bestsellera „New York Timesa” The Happiness Advantage
„W tej książce znajdziesz Å›wietne podpowiedzi, dziÄ™ki którym staniesz siÄ™ lepszym sÅ‚uchaczem, twórcÄ… lepszych sieci zawodowych i bÄ™dziesz lepiej komunikowaÅ‚ siÄ™ z innymi ludźmi — wszystko to potrzebne jest do rozwoju i osiÄ…gniÄ™cia sukcesu, o którym marzysz”.
KATE WHITE, byÅ‚a redaktor naczelna „Cosmopolitan” i autorka I Shouldn’t Be Telling You This
Osoby które kupowały "Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak wspó³cze¶nie zjednywaæ sobie ludzi -- spis tre¶ci
Wprowadzenie. Ludzie siê licz± (9)
CZÊ¦Æ I. JAK SIÊ TAKI STA£E¦?
1. Test Myers-Briggs nic nie znaczy. Enneagram prawdê Ci powie (19)
2. Jak nawi±zaæ wiê¼ z kim tylko chcesz (nawet je¶li go nie lubisz)? (24)
3. Jak zrozumieæ kogo¶ lepiej ni¿ swoich znajomych (zaledwie w trzy minuty)? (27)
4. B±d¼ zainteresowany, a nie interesuj±cy (31)
5. Wiêkszo¶æ ludzi jest samotna: pomó¿ im poczuæ wiê¼ (36)
CZÊ¦Æ II. POZNAWANIE W£A¦CIWYCH LUDZI
6. No¶ pomarañczowe buty: proste klucze do nawi±zywania znajomo¶ci, o których nikt nie mówi (41)
7. Jak poznaæ kogo tylko chcesz? (44)
8. Stwórz sobie w³asny zespó³ doradców (47)
9. Zatrudniaj powoli, zwalniaj szybko - w firmie oraz w ¿yciu pozazawodowym (51)
10. Ignoruj w³a¶ciwych ludzi (55)
CZÊ¦Æ III. "CZYTANIE Z LUDZI"
11. Nie czekaj na chwilê, w której bêdziesz móg³ mówiæ. Zacznij aktywnie s³uchaæ (63)
12. S³owa znacz± niewiele. S³uchaj oczami, a nie uszami (66)
13. Zawsze przyjmuj propozycjê szklanki wody (70)
14. Blef sprawdza siê tylko w pokerze (73)
15. Jeden trik, który wydaje siê ¶mieszny, ale zawsze dzia³a (76)
CZÊ¦Æ IV. NAWI¡ZYWANIE WIÊZI Z LUD¬MI
16. Walidacja, walidacja i jeszcze raz walidacja (83)
17. Najwa¿niejsze pytanie, jakie kiedykolwiek zadasz na pierwszym spotkaniu (87)
18. To, kim jeste¶ online, mówi o tym, kim jeste¶ w normalnym ¿yciu (91)
19. P³acz jest dla zwyciêzców (95)
20. Zasada platynowa zawsze ma wiêksz± si³ê ni¿ z³ota (98)
CZÊ¦Æ V. WP£YWANIE NA LUDZI
21. Pomó¿ wpa¶æ na Twój pomys³! (105)
22. Pasja jest niczym bez wytrwa³o¶ci (108)
23. Nie sprzedawaj historyjek, opowiadaj (112)
24. Paradoks perswazji: zamknij siê (115)
25. Do ka¿dego pomieszczenia wchod¼ tak, jakby¶ to Ty by³ jego w³a¶cicielem (119)
26. Nigdy nie dostaniesz tego, o co nie poprosisz (122)
CZÊ¦Æ VI. U£ATWIANIE ZMIANY ZDANIA
27. Lepiej byæ szczê¶liwym ni¿ mieæ racjê (129)
28. Zawsze pamiêtaj o zarz±dzaniu wielop³aszczyznowym (132)
29. Wykraczaj poza udawan± skromno¶æ w autopromocji (135)
30. Spêdzaj czas ze swoimi przyjació³mi (140)
CZÊ¦Æ VII. UCZENIE LUDZI
31. Modeluj (145)
32. Rozwijaj mocne strony - nie tylko swoje (147)
33. Nie b±d¼ nauczycielem (ani mened¿erem), b±d¼ trenerem (i uczniem) (151)
34. Nie oskar¿aj siebie za niepowodzenia (154)
CZÊ¦Æ VIII. PRZEWODZENIE LUDZIOM
35. Nie ma miejsca dla "ja" w zespole, ale na pewno jest miejsce dla "ja" w przywództwie (159)
36. Neurony lustrzane i jak dobry nastrój mo¿e diametralnie odmieniæ wyniki (164)
37. Jak sprawiæ, ¿e bêdziesz mieæ przy sobie ka¿dego, kogo chcesz, po wypowiedzeniu jednego s³owa (no, mo¿e dwóch)? (168)
38. Zawsze b±d¼ tym, który przynosi z³e wiadomo¶ci (172)
39. Nakrêæ siê przed ka¿dym spotkaniem (175)
40. Ka¿dy chce zostaæ liderem (178)
CZÊ¦Æ IX ROZWI¡ZYWANIE KONFLIKTÓW Z LUD¬MI
41. Je¶li jeste¶ chêtny do pomocy, jeste¶ tam, aby zwyciê¿yæ (183)
42. Och³oñ i dopiero wtedy rozwi±zuj konflikty (187)
43. Odpu¶æ, aby dostaæ to, czego pragniesz (190)
44. Za³ó¿ kamizelkê kuloodporn± (albo zastosuj prosty system, który uratowa³ moje ma³¿eñstwo) (193)
CZÊ¦Æ X. INSPIROWANIE LUDZI
45. Pamiêtaj, ¿e tu nie chodzi o Ciebie (199)
46. Nie sil siê na oryginalno¶æ, czê¶æ 1.: Mo¿esz mnie cytowaæ (203)
47. Bezdomno¶æ: natychmiastowe lekarstwo na z³y nastrój (206)
48. Nie pozwól, aby jedno z³e s³owo zak³óci³o wieloletni okres pochwa³ (210)
CZÊ¦Æ XI. USZCZʦLIWIANIE LUDZI
49. Niech to bêdzie Dzieñ Honey! (217)
50. Cofnij siê w czasie i wy¶lij kartkê z podziêkowaniami (tak, tak± prawdziw±) (220)
51. Codzienne wprowadzanie mo¿e czyniæ cuda (223)
52. Kup mu bonsai (227)
53. Nie sil siê na oryginalno¶æ, czê¶æ 2.: Jak sprawiæ, aby codziennie my¶la³y o Tobie tysi±ce ludzi? (231)
Konkluzje. Zdobycie tego, czego pragniesz od ¿ycia, sprowadza siê do pielêgnowania Twoich relacji z lud¼mi i jest to najwiêkszy paradoks relacji miêdzyludzkich (235)
Podziêkowanie (237)
A. Enneagram: test (239)
B. Inspiruj±ce cytaty (253)