reklama - zainteresowany?

Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - Sensus

Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
Autor: Dave Kerpen
Tytuł oryginału: The Art of People: The 11 Simple People Skills That Will Get You Everything You Want
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-2908-9
stron: 272, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-12
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!

Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces!

Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.

Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach, tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi!

„Nie można osiągnąć szczęścia ani sukcesu, żyjąc w próżni”.

Dave Kerpen


Dave Kerpen — jest przedsiębiorcą, mówcą oraz autorem bestsellerów. Jest także twórcą i CEO firmy Likeable Local, tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych, prezesem i współtwórcą Likeable Media, firmy wyróżnianej licznymi nagrodami, promującej marki w sieci. Wielokrotnie brał udział w programach CNBC, BBC, „ABC World News Tonight”, „The Early Show” w CBS. Udzielał się również na łamach „New York Timesa”. Występuje jako prelegent na konferencjach organizowanych na całym świecie. Zajrzyj na stronę autora: www.ArtofPeopleBook.com.

„Inteligentna, zabawna i do bólu praktyczna. W świecie, w którym żyjemy w ciągłym biegu, zdobywamy wiedzę techniczną, ale zapominamy o najważniejszym elemencie decydującym o sukcesie: naszej umiejętności kształtowania relacji międzyludzkich i wpływania na innych ludzi. To jest jedna z niewielu książek, która naprawdę zapewnia awans — albo gwarantuje sukces Twojej własnej firmy”.

SHAWN ACHOR, poszukiwacz szczęścia i autor bestsellera „New York Timesa” The Happiness Advantage

„W tej książce znajdziesz świetne podpowiedzi, dzięki którym staniesz się lepszym słuchaczem, twórcą lepszych sieci zawodowych i będziesz lepiej komunikował się z innymi ludźmi — wszystko to potrzebne jest do rozwoju i osiągnięcia sukcesu, o którym marzysz”.

KATE WHITE, była redaktor naczelna „Cosmopolitan” i autorka I Shouldn’t Be Telling You This

Dodaj do koszyka Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi

 

Osoby które kupowały "Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi

Spis treści

Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak wspczenie zjednywa sobie ludzi -- spis treci

Wprowadzenie. Ludzie si licz (9)

CZʦ I. JAK SI TAKI STAE?

1. Test Myers-Briggs nic nie znaczy. Enneagram prawd Ci powie (19)

2. Jak nawiza wi z kim tylko chcesz (nawet jeli go nie lubisz)? (24)

3. Jak zrozumie kogo lepiej ni swoich znajomych (zaledwie w trzy minuty)? (27)

4. Bd zainteresowany, a nie interesujcy (31)

5. Wikszo ludzi jest samotna: pomó im poczu wi (36)

CZʦ II. POZNAWANIE WACIWYCH LUDZI

6. No pomaraczowe buty: proste klucze do nawizywania znajomoci, o których nikt nie mówi (41)

7. Jak pozna kogo tylko chcesz? (44)

8. Stwórz sobie wasny zespó doradców (47)

9. Zatrudniaj powoli, zwalniaj szybko - w firmie oraz w yciu pozazawodowym (51)

10. Ignoruj waciwych ludzi (55)

CZʦ III. "CZYTANIE Z LUDZI"

11. Nie czekaj na chwil, w której bdziesz móg mówi. Zacznij aktywnie sucha (63)

12. Sowa znacz niewiele. Suchaj oczami, a nie uszami (66)

13. Zawsze przyjmuj propozycj szklanki wody (70)

14. Blef sprawdza si tylko w pokerze (73)

15. Jeden trik, który wydaje si mieszny, ale zawsze dziaa (76)

CZʦ IV. NAWIZYWANIE WIZI Z LUDMI

16. Walidacja, walidacja i jeszcze raz walidacja (83)

17. Najwaniejsze pytanie, jakie kiedykolwiek zadasz na pierwszym spotkaniu (87)

18. To, kim jeste online, mówi o tym, kim jeste w normalnym yciu (91)

19. Pacz jest dla zwycizców (95)

20. Zasada platynowa zawsze ma wiksz si ni zota (98)

CZʦ V. WPYWANIE NA LUDZI

21. Pomó wpa na Twój pomys! (105)

22. Pasja jest niczym bez wytrwaoci (108)

23. Nie sprzedawaj historyjek, opowiadaj (112)

24. Paradoks perswazji: zamknij si (115)

25. Do kadego pomieszczenia wchod tak, jakby to Ty by jego wacicielem (119)

26. Nigdy nie dostaniesz tego, o co nie poprosisz (122)

CZʦ VI. UATWIANIE ZMIANY ZDANIA

27. Lepiej by szczliwym ni mie racj (129)

28. Zawsze pamitaj o zarzdzaniu wielopaszczyznowym (132)

29. Wykraczaj poza udawan skromno w autopromocji (135)

30. Spdzaj czas ze swoimi przyjaciómi (140)

CZʦ VII. UCZENIE LUDZI

31. Modeluj (145)

32. Rozwijaj mocne strony - nie tylko swoje (147)

33. Nie bd nauczycielem (ani menederem), bd trenerem (i uczniem) (151)

34. Nie oskaraj siebie za niepowodzenia (154)

CZʦ VIII. PRZEWODZENIE LUDZIOM

35. Nie ma miejsca dla "ja" w zespole, ale na pewno jest miejsce dla "ja" w przywództwie (159)

36. Neurony lustrzane i jak dobry nastrój moe diametralnie odmieni wyniki (164)

37. Jak sprawi, e bdziesz mie przy sobie kadego, kogo chcesz, po wypowiedzeniu jednego sowa (no, moe dwóch)? (168)

38. Zawsze bd tym, który przynosi ze wiadomoci (172)

39. Nakr si przed kadym spotkaniem (175)

40. Kady chce zosta liderem (178)

CZʦ IX ROZWIZYWANIE KONFLIKTÓW Z LUDMI

41. Jeli jeste chtny do pomocy, jeste tam, aby zwyciy (183)

42. Ocho i dopiero wtedy rozwizuj konflikty (187)

43. Odpu, aby dosta to, czego pragniesz (190)

44. Zaó kamizelk kuloodporn (albo zastosuj prosty system, który uratowa moje maestwo) (193)

CZʦ X. INSPIROWANIE LUDZI

45. Pamitaj, e tu nie chodzi o Ciebie (199)

46. Nie sil si na oryginalno, cz 1.: Moesz mnie cytowa (203)

47. Bezdomno: natychmiastowe lekarstwo na zy nastrój (206)

48. Nie pozwól, aby jedno ze sowo zakócio wieloletni okres pochwa (210)

CZʦ XI. USZCZʦLIWIANIE LUDZI

49. Niech to bdzie Dzie Honey! (217)

50. Cofnij si w czasie i wylij kartk z podzikowaniami (tak, tak prawdziw) (220)

51. Codzienne wprowadzanie moe czyni cuda (223)

52. Kup mu bonsai (227)

53. Nie sil si na oryginalno, cz 2.: Jak sprawi, aby codziennie mylay o Tobie tysice ludzi? (231)

Konkluzje. Zdobycie tego, czego pragniesz od ycia, sprowadza si do pielgnowania Twoich relacji z ludmi i jest to najwikszy paradoks relacji midzyludzkich (235)

Podzikowanie (237)

A. Enneagram: test (239)

B. Inspirujce cytaty (253)

Dodaj do koszyka Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.