reklama - zainteresowany?

Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe - Sensus

Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
ebook
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Tytuł oryginału: Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation
ISBN: 978-83-246-5622-6
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-13
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler

Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniajÄ…ce siÄ™ style komunikacji odgrywajÄ… coraz wiÄ™kszÄ… rolÄ™ w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko siÄ™ nie zmienia — sprzedaż to ciÄ…gle kwestia umiejÄ™tnie poprowadzonej rozmowy. To wÅ‚aÅ›nie w takich dialogach rodzÄ… siÄ™ nowe okazje sprzedażowe, zawierane sÄ… intratne transakcje i tworzÄ… siÄ™ dÅ‚ugofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doÅ›wiadczenie)
  • Impact (oddziaÅ‚ywanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiaÅ‚y internetowe, wspomagajÄ…ce proces sprzedaży metodÄ… RAIN!


Mike Schultz jest prezesem firmy RAIN Group, a także światowej sławy konsultantem i ekspertem w dziedzinie szkoleń sprzedażowych oraz poprawiania wyników sprzedaży. Mike jest wydawcą magazynu "RainToday.com", jednego z największych na świecie magazynów internetowych poświęconych sprzedaży oraz marketingowi. Jest również wykładowcą na wydziale marketingu w Babson College. Swoje przemyślenia publikuje też na blogu www.raingroup.com/blog.

John E. Doerr również jest prezesem firmy RAIN Group, konsultantem, mówcą, autorem publikacji i wykładowcą specjalizującym się w zagadnieniach związanych z procesem sprzedaży oraz jego skutecznością. Dzięki rozmowom przeprowadzonym według modelu RAIN sprawił, że jego firma znalazła się na liście magazynu "Inc." wśród najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych.

Dodaj do koszyka Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

 

Osoby które kupowały "Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Spis treści

Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe eBook -- spis treści

Podziękowania (11)

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. OkreÅ›lanie celów i planowanie dziaÅ‚aÅ„ (39)
  • 4. WÅ‚asna propozycja wartoÅ›ci (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolÄ…czki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagÄ™ pomiÄ™dzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. ZgÅ‚Ä™bianie potrzeb (121)
  • 11. SzesnaÅ›cie zasad wywierania wpÅ‚ywu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaÅ›cić rozmowÄ™ sprzedażowÄ… (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)

Materiały dodatkowe i internetowe (257)

O RAIN Group (275)

O "RainToday.com" (276)

Subskrypcja "RainToday.com" (277)

O autorach (279)

Dodaj do koszyka Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.