reklama - zainteresowany?

DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™ - Sensus

DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™
ebook
Autor: Daniel H. Pink
TÅ‚umaczenie: Anna Wojtaszczyk
ISBN: 978-83-66142-76-3
stron: 236, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-03
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,80 zł (poprzednio: 32,63 zł)
Oszczędzasz: 24% (-7,83 zł)

Dodaj do koszyka DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™

Tagi: Rozwój osobisty

Drive to wyjÄ…tkowa książka, która zapÅ‚adnia myÅ›lenie oraz powoduje skuteczne dziaÅ‚anie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyÅ›leć motywacje i dostarcza narzÄ™dzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we wÅ‚asnym życiu.

Daniel H. Pink jest twórcÄ… obalajÄ…cego pewien paradygmat poglÄ…du na to, co naprawdÄ™ nas motywuje i jak możemy wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™, by pracować mÄ…drzej i żyć lepiej.

WiÄ™kszość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych sÄ… nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to bÅ‚Ä…d, bowiem tajemnicÄ… pozwalajÄ…cÄ… uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcjÄ™ – w pracy, w szkole i w domu – jest gÅ‚Ä™boko zakorzeniona w czÅ‚owieku potrzeba kierowania swoim wÅ‚asnym życiem, uczenia siÄ™ i tworzenia czegoÅ› nowego i lepszego postÄ™powania wobec siebie i tego najlepszego ze Å›wiatów.

KorzystajÄ…c z wyników naukowych badaÅ„ nad tym, co motywuje ludzi, Pink ujawnia rozbieżność miÄ™dzy naukÄ… a praktykÄ… w biznesie, i uzmysÅ‚awia, jaki to ma wpÅ‚yw na każdy aspekt naszego życia. Dowodzi, że to co dziaÅ‚aÅ‚o skutecznie w dwudziestym wieku, jest w zupeÅ‚nym rozbracie ze wspóÅ‚czesnymi wyzwaniami. W Drive Pink zajmuje siÄ™ trzema elementami prawdziwej motywacji – autonomiÄ…, mistrzostwem i celem – oraz proponuje mÄ…dre, nowatorskie techniki, by je wprowadzić w życie. A przy sposobnoÅ›ci zabiera nas do firm, które stosujÄ… nowe podejÅ›cie w motywowaniu i przedstawia nam naukowców oraz przedsiÄ™biorców, którzy Å›miaÅ‚o wskazujÄ… drogÄ™ ku przyszÅ‚oÅ›ci.

Drive aż kipi od wspaniaÅ‚ych pomysÅ‚ów – to wyjÄ…tkowa książka, która zmienia sposób myÅ›lenia i podejÅ›cia do życia.

Dodaj do koszyka DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™

 

Osoby które kupowały "DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™

Spis treści

DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację eBook -- spis treści

WstÄ™p: Zagadkowe Å‚amigÅ‚ówki Harry’ego Harlowa i Edwarda Deciego

Część pierwsza. Nowy system operacyjny
Rozdział 1. Rozkwit i upadek Motywacji 2.0
RozdziaÅ‚ 2. Siedem powodów, dla których kije i marchewki (czÄ™sto) nie dziaÅ‚ajÄ…...
RozdziaÅ‚ 2A. …oraz pewne specyficzne okolicznoÅ›ci, kiedy dziaÅ‚ajÄ…
Rozdział 3. Typ I oraz Typ X

Część druga. Trzy elementy
Rozdział 4. Autonomia
Rozdział 5. Mistrzostwo
Rozdział 6. Cel

Część trzecia. Pakiet narzędzi dla Typu I
Typ I dla pojedynczych osób: Dziewięć strategii pobudzania twojej motywacji
Typ I dla organizacji: Dziewięć sposobów, które pomogÄ… ci poprawić swojÄ… firmÄ™, biuro lub grupÄ™
Zen wynagrodzenia: PÅ‚acenie ludziom w sposób zgodny z Typem I
Typ I dla rodziców i wychowawców: Dziewięć pomysÅ‚ów na to, jak pomóc naszym dzieciom
Lista lektur dla zainteresowanych Typem I: Piętnaście niezbędnych książek
SÅ‚uchajcie guru: SzeÅ›ciu myÅ›licieli biznesu, którzy to rozumiejÄ… 200
Plan fitness dla Typu I: Cztery rady, jak się zmotywować (i utrzymać motywację) do zażywania ruchu

Drive: Podsumowanie
Drive: SÅ‚owniczek
Drive: Poradnik, jak zacząć dyskusjÄ™: DwadzieÅ›cia sposobów na rozpoczÄ™cie konwersacji, żebyÅ› nie przestawaÅ‚ myÅ›leć i rozmawiać

Dowiedz się więcej o sobie i o tym temacie
Podziękowania
Przypisy

Dodaj do koszyka DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.