reklama - zainteresowany?

Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu - Sensus

Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu
ebook
Autor: Wioletta Klinicka
ISBN: 9788394800932
Format: ebook
Data wydania: 2018-01-22
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 22,45 zł (poprzednio: 25,80 zł)
Oszczędzasz: 13% (-3,35 zł)

Dodaj do koszyka Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu

Tagi: Rozwój osobisty

Wciąż brakuje Ci czasu? Chcesz, aby doba miała 48 godzin? Pragniesz mieć czas dla bliskich? Czujesz przytłoczenie nadmiarem obowiązków? Zapisz się na tygodniowy praktyczny kurs w formie e-booka Czas na zmiany, po to, aby cieszyć się swobodą wyboru i już nigdy nie poddawać się presji czasu. Bez wychodzenia z domu: pracujesz nad sobą, kiedy możesz, wszędzie tam, gdzie akurat jesteś. Ta książka pomoże Ci krok po kroku wyrwać się z więzów nadmiaru obowiązków, które zabierają Tobie to, co najważniejsze czas na przyjemności, czas dla samej/samego siebie, czas dla rodziny i bliskich. Nauczysz się, jak zarządzać sobą w czasie. Przekonasz się, czy pracujesz efektywnie, czy tylko efektownie. Dowiesz się, co kradnie Twój czas. Nauczysz się ustalać swoje priorytety. Poznasz techniki, które pomogą Ci zyskać nawet 2 godziny dziennie. Nauczysz się, jak zrezygnować z uporczywego odkładania spraw na później. Poznasz metodę zarządzania swoją energią w czasie i gdzie szukać motywacji, aby podwyższać poziom swojej energii.

Dodaj do koszyka Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu

 

Osoby które kupowały "Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu

Spis treści

Dodaj do koszyka Czas na zmiany. Zostań menedżerem czasu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.