Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III - Sensus

Autor: Jeffrey Gitomer
Tytuł oryginału: The Sales Bible, New Edition: The Ultimate Sales Resource
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-1266-1
stron: 352, Format: 158x235, okładka: twarda
Data wydania: 2016-03-18
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)
Tytuł oryginału: The Sales Bible, New Edition: The Ultimate Sales Resource
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-1266-1
stron: 352, Format: 158x235, okładka: twarda
Data wydania: 2016-03-18
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
- Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
- Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
- Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
- 10,5 przykazania sprzedaży
- 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
- Olśniewanie klienta
- Dobra prezentacja
- Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
- Głoszenie nowiny
- Nawiązywanie kontaktów
- Prorocy i zyski
- W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.
Osoby które kupowały "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III", wybierały także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Przeczucie 44,50 zł, (8,90 zł -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Prawa ludzkiej natury 58,29 zł, (13,99 zł -76%)