reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - Sensus

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
ebook
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-8-3011-8776-7
stron: 605, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 83,20 zł (poprzednio: 104,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-20,80 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Nowy podręcznik zawiera: rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów. Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Spis treści

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na wsp

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.