reklama - zainteresowany?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - Sensus

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
ebook
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-1794-9
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-20
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Rozwiązywanie problemów

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobÄ… w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usÅ‚ugi oraz sprawia, że twoja marka staje siÄ™ nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do wÅ‚aÅ›ciwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobÄ… praktyczny przewodnik zawierajÄ…cy mnóstwo ćwiczeÅ„, pytaÅ„, które należy sobie postawić, a także przykÅ‚adów tekstów i osób, które zaczęły budować swojÄ… dziaÅ‚alność na autentycznym przekazie — pochodzÄ…cym z ich wnÄ™trza, czyli zgodnym z tym, kim sÄ…, w co wierzÄ… i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

JeÅ›li tak — zacznij dziaÅ‚ać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

 

Osoby które kupowały "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Spis treści

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? eBook -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Autentyczność w Biznesie (13)

  • Autentyczność jako trend kulturowy (13)
  • Autentyczność może siÄ™ stać nowym jÄ™zykiem biznesu (15)
  • Dlaczego warto budować swojÄ… markÄ™ w sposób autentyczny? (16)
  • Kto to jest idealny klient? (17)
  • Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (18)
  • Dla kogo jest ta książka? (19)
  • W czym może ci pomóc ten poradnik? (20)
    • Dopiero zaczynasz i czujesz, że to coÅ› dla ciebie (20)
    • Masz już firmÄ™, stronÄ™, blog, ale chcesz coÅ› zmienić (20)
    • A co, jeÅ›li nie lubisz pisać? (20)
    • A jeÅ›li nie kochasz swojej pracy? (21)
    • JeÅ›li ten temat jest ci bliski zawodowo (21)
  • Dlaczego autentyczność przyciÄ…ga? (22)
  • Mentor przy kawie (23)

Rozdział 2. Jak budować swoją markę na autentycznym przekazie? (25)

  • Marka w podejÅ›ciu klasycznym a idea autentycznoÅ›ci (26)
    • Elementy tradycyjnej strategii marketingowej w nieco innym wydaniu (27)
    • Jak korzystać z informacji zawartych w tym rozdziale? (27)
  • Autentyczna marka osobista (28)
    • Co to znaczy być swojÄ… markÄ…? (28)
    • Autentyczny personal branding (29)
    • Czy Å‚atwo jest być swojÄ… markÄ…? (30)
    • Jak autentyczność pomaga w budowaniu swojej marki osobistej? (31)
    • Czy marka osobista jest dla ciebie? (32)
    • Poznaj siebie (32)
    • Poznaj swoje możliwoÅ›ci (32)
    • Poznaj też swoje ograniczenia (33)
    • Szukaj wÅ‚asnej drogi do poznania siebie (34)
    • Autentyczność pomaga (35)
    • Znajomość siebie też pomaga (36)
    • Marka autentyczna to marka unikalna (36)
    • Autentyczna marka osobista zmienia siÄ™ razem z tobÄ… (37)
    • Ufaj swojej intuicji, proszÄ™! (37)
    • Jak budować autentycznÄ… markÄ™ osobistÄ…? (38)
  • Autentyczna marka firmowa (39)
    • Twoja marka firmowa może mówić autentycznym gÅ‚osem (39)
    • Jak budować autentycznÄ… markÄ™ firmowÄ…? (40)
    • Chcesz budować autentycznÄ… markÄ™ - mów prawdÄ™! (41)
    • Jak komunikować swojÄ… markÄ™ firmowÄ… w sposób autentyczny? (42)
    • Kto może stworzyć autentycznÄ… komunikacjÄ™ twojej marki firmowej? (43)
  • Twój idealny klient (43)
    • Dlaczego twoi idealni klienci wybierajÄ… ciebie? (44)
    • Jak rozpoznać swoich idealnych klientów? (44)
    • Jak stać siÄ™ dla klientów "oczywistym wyborem"? (45)
    • Jak docierać do swoich idealnych klientów? (45)
    • Jak okreÅ›lać grupy swoich potencjalnych odbiorców? (46)
    • Czym sÄ… persony w marketingu? (48)
    • Persona czy prawdziwy klient? (49)
    • Czy persony mogÄ… ci pomóc? (50)
    • Postaw siÄ™ w miejscu swojego klienta (53)
  • Konkurencja i wspóÅ‚praca (54)
    • Jak radzić sobie z konkurencjÄ…? (54)
    • Jak znaleźć swojÄ… niszÄ™? (54)
    • Jak dać siÄ™ poznać wÅ‚aÅ›ciwym osobom? (56)
    • Na czym budować swojÄ… konkurencyjnÄ… przewagÄ™? (57)
    • Kto jest, a kto nie jest twojÄ… konkurencjÄ…? (57)
  • Jak szukać wspóÅ‚pracy zamiast konkurencji? (59)
  • Na zielonym fotelu (62)

Rozdział 3. Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może zmienić twoją firmę i twoje życie (67)

  • W czym autentyczność pomaga mi na co dzieÅ„? (68)
    • Autentyczność pomaga nawiÄ…zać inny rodzaj kontaktu z klientami (69)
    • Autentyczność pomaga budować zaufanie (71)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie? (72)
    • Autentyczność wyróżnia ciebie i twoje usÅ‚ugi (72)
    • Autentyczność pozwala ci zawsze być sobÄ… (73)
    • Autentyczność pozwala docierać do wÅ‚aÅ›ciwych odbiorców (75)
    • Autentyczność przybliża ciÄ™ do klientów (75)
    • Autentyczność zwiÄ™ksza twojÄ… moc przyciÄ…gania (76)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom? (78)
    • Autentyczność uÅ‚atwia wybór (78)
  • Cytryny, limonki i zapach podróży (80)

RozdziaÅ‚ 4. Jak pisać w sposób porywajÄ…cy (83)

  • Pisz prosto i zwięźle (84)
    • Jak tworzyć proste i zwiÄ™zÅ‚e teksty? (85)
    • Pisz krótko i dynamicznie (86)
    • WyjaÅ›niaj to, co niezrozumiaÅ‚e i trudne (86)
    • Pisz tak, jak mówisz (87)
    • Alternatywa dla pisania (87)
  • Pokazuj zamiast opisywać (90)
    • WyÅ›wietlaj obrazki w gÅ‚owie czytelnika (90)
    • Dlaczego lepiej pokazywać niż opisywać? (91)
  • Angażuj zmysÅ‚y (92)
  • Unikaj wyÅ›wiechtanych zwrotów (94)
    • O tym, jak niektóre zdania wyÅ‚Ä…czajÄ… mózg (96)
    • Co siÄ™ stanie, gdy zrezygnujesz z wyÅ›wiechtanych zwrotów? (96)
    • Jak unikać zużytych zdaÅ„? (97)
  • Nie wzbudzaj wÄ…tpliwoÅ›ci (98)
    • Nie kieruj uwagi tam, gdzie nie jest potrzebna (98)
  • Pokazuj korzyÅ›ci (100)
  • Używaj call to action (103)
    • Jak dziaÅ‚a wezwanie do dziaÅ‚ania? (104)
    • Powiedz odbiorcy, co ma zrobić (104)
    • Call to action na twojej stronie (105)
    • Call to action na przycisku (107)
    • Call to action na blogu (108)
    • Call to action na Facebooku (109)
    • Zrób to celnie, nienachalnie i czytelnie (110)
    • Uważaj na niektóre call to action (111)
  • Stosuj nagÅ‚ówki i wyróżnienia (113)
    • NagÅ‚ówki uÅ‚atwiajÄ… czytanie (113)
    • NagÅ‚ówki uÅ‚atwiajÄ… pisanie (114)
    • Jakie reguÅ‚y rzÄ…dzÄ… nagÅ‚ówkami? (114)
    • Gdzie szukać inspiracji do tworzenia nagÅ‚ówków? (116)
    • Jak tworzyć nagÅ‚ówki, które dziaÅ‚ajÄ…? (118)
    • Wyróżniaj to, co chcesz podkreÅ›lać (118)
    • Uważaj na nagÅ‚ówki-fajerwerki (119)
    • Jak tworzyć nagÅ‚ówki w duchu autentycznym? (119)
  • PamiÄ™taj o czytelniku (121)
  • Lekcja stylu (122)

RozdziaÅ‚ 5. Jak pisać w sposób autentyczny (125)

  • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jakÄ… kiedykolwiek napisaÅ‚am (125)
    • Jak pisaÅ‚am o sobie, zanim odkryÅ‚am, że można inaczej? (126)
    • Jak odkryÅ‚am, że można inaczej? (127)
    • Jak w koÅ„cu to zrobiÅ‚am? (130)
    • Moje pierwsze bio (131)
    • Co mi pomogÅ‚o i co może pomóc tobie? (132)
    • Dalsze życie mojego pierwszego bio (133)
    • Drugi tekst "o mnie" (133)
    • PrzykÅ‚ady innych tekstów o sobie napisanych w sposób autentyczny (136)
  • Kilka wskazówek, które pomogÄ… ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (141)
    • Pisz prawdÄ™ (141)
    • Pokazuj siebie w swojej najlepszej wersji (142)
    • SÅ‚uchaj siebie (142)
    • Wzbudzaj emocje (143)
    • Kilka pytaÅ„, które pomogÄ… ci napisać tekst o sobie (143)
    • Masz już swoje odpowiedzi na pytania. I co teraz? (145)
  • Księżycowe Å›wiatÅ‚o na szkle (147)

Rozdział 6. Autentyczna promocja (151)

    • Potrzebujesz promocji (151)
    • Promocja może być przyjemna (152)
    • Jak siÄ™ promować i pozostać sobÄ…? (152)
  • Content marketing (153)
    • Marketing wychodzÄ…cy i marketing przychodzÄ…cy (154)
    • Content marketing, czyli wytwarzanie wartoÅ›ciowych treÅ›ci (155)
    • Co może być twoim contentem? (155)
    • Rób to, co lubisz (158)
    • Twoja strona jako contentowe centrum dowodzenia (159)
    • Promowanie treÅ›ci jest tak samo ważne jak ich wytwarzanie (160)
    • Content marketing a pozycjonowanie (163)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w content marketingu (163)
    • Jak tworzyć i rozpowszechniać swój content za pomocÄ… Facebooka? (163)
    • Jak prowadzić profil na Facebooku w duchu autentycznym? (164)
    • Czym jest, a czym nie jest profil na Facebooku (164)
    • Publikuj regularnie, ale nie za czÄ™sto (165)
    • PamiÄ™taj, że nie wszyscy widzÄ… to, co publikujesz (166)
    • Jak szukać pomysÅ‚u na fanpejdż? (166)
    • Jak prowadzić swój profil? (168)
    • Stwórz plan dziaÅ‚aÅ„ na Facebooku (168)
    • Szybki przeglÄ…d innych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (170)
    • Jak zacząć? (172)
    • O czym warto pamiÄ™tać? (172)
  • Storytelling (174)
    • Na czym polega siÅ‚a opowieÅ›ci? (174)
    • Historia jako narzÄ™dzie marketingowe (175)
    • Różne sposoby opowiadania historii (176)
    • Storytelling a autentyczność (176)
    • Storytelling a content marketing (177)
    • Jak korzystać z możliwoÅ›ci storytellingu? (178)
    • Jak takie opowieÅ›ci mogÄ… wyglÄ…dać w praktyce? (178)
    • Jak tworzyć wÅ‚asne historie? (179)
    • Jak opisywać swoje historie? (181)
    • Wybieraj to, co najważniejsze (181)
  • Części Wspólne i bardzo spójne (185)

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.