reklama - zainteresowany?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - Sensus

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
ebook
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-1794-9
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-20
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Rozwiązywanie problemów

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobÄ… w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usÅ‚ugi oraz sprawia, że twoja marka staje siÄ™ nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do wÅ‚aÅ›ciwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobÄ… praktyczny przewodnik zawierajÄ…cy mnóstwo ćwiczeÅ„, pytaÅ„, które należy sobie postawić, a także przykÅ‚adów tekstów i osób, które zaczęły budować swojÄ… dziaÅ‚alność na autentycznym przekazie — pochodzÄ…cym z ich wnÄ™trza, czyli zgodnym z tym, kim sÄ…, w co wierzÄ… i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

JeÅ›li tak — zacznij dziaÅ‚ać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

 

Osoby które kupowały "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Spis treści

Autentyczno¶æ przyci±ga. Jak budowaæ swoj± markê na prawdziwym i porywaj±cym przekazie? eBook -- spis tre¶ci

Wstêp (9)

Rozdzia³ 1. Autentyczno¶æ w Biznesie (13)

  • Autentyczno¶æ jako trend kulturowy (13)
  • Autentyczno¶æ mo¿e siê staæ nowym jêzykiem biznesu (15)
  • Dlaczego warto budowaæ swoj± markê w sposób autentyczny? (16)
  • Kto to jest idealny klient? (17)
  • Dlaczego ta ksi±¿ka nie jest dla wszystkich? (18)
  • Dla kogo jest ta ksi±¿ka? (19)
  • W czym mo¿e ci pomóc ten poradnik? (20)
    • Dopiero zaczynasz i czujesz, ¿e to co¶ dla ciebie (20)
    • Masz ju¿ firmê, stronê, blog, ale chcesz co¶ zmieniæ (20)
    • A co, je¶li nie lubisz pisaæ? (20)
    • A je¶li nie kochasz swojej pracy? (21)
    • Je¶li ten temat jest ci bliski zawodowo (21)
  • Dlaczego autentyczno¶æ przyci±ga? (22)
  • Mentor przy kawie (23)

Rozdzia³ 2. Jak budowaæ swoj± markê na autentycznym przekazie? (25)

  • Marka w podej¶ciu klasycznym a idea autentyczno¶ci (26)
    • Elementy tradycyjnej strategii marketingowej w nieco innym wydaniu (27)
    • Jak korzystaæ z informacji zawartych w tym rozdziale? (27)
  • Autentyczna marka osobista (28)
    • Co to znaczy byæ swoj± mark±? (28)
    • Autentyczny personal branding (29)
    • Czy ³atwo jest byæ swoj± mark±? (30)
    • Jak autentyczno¶æ pomaga w budowaniu swojej marki osobistej? (31)
    • Czy marka osobista jest dla ciebie? (32)
    • Poznaj siebie (32)
    • Poznaj swoje mo¿liwo¶ci (32)
    • Poznaj te¿ swoje ograniczenia (33)
    • Szukaj w³asnej drogi do poznania siebie (34)
    • Autentyczno¶æ pomaga (35)
    • Znajomo¶æ siebie te¿ pomaga (36)
    • Marka autentyczna to marka unikalna (36)
    • Autentyczna marka osobista zmienia siê razem z tob± (37)
    • Ufaj swojej intuicji, proszê! (37)
    • Jak budowaæ autentyczn± markê osobist±? (38)
  • Autentyczna marka firmowa (39)
    • Twoja marka firmowa mo¿e mówiæ autentycznym g³osem (39)
    • Jak budowaæ autentyczn± markê firmow±? (40)
    • Chcesz budowaæ autentyczn± markê - mów prawdê! (41)
    • Jak komunikowaæ swoj± markê firmow± w sposób autentyczny? (42)
    • Kto mo¿e stworzyæ autentyczn± komunikacjê twojej marki firmowej? (43)
  • Twój idealny klient (43)
    • Dlaczego twoi idealni klienci wybieraj± ciebie? (44)
    • Jak rozpoznaæ swoich idealnych klientów? (44)
    • Jak staæ siê dla klientów "oczywistym wyborem"? (45)
    • Jak docieraæ do swoich idealnych klientów? (45)
    • Jak okre¶laæ grupy swoich potencjalnych odbiorców? (46)
    • Czym s± persony w marketingu? (48)
    • Persona czy prawdziwy klient? (49)
    • Czy persony mog± ci pomóc? (50)
    • Postaw siê w miejscu swojego klienta (53)
  • Konkurencja i wspó³praca (54)
    • Jak radziæ sobie z konkurencj±? (54)
    • Jak znale¼æ swoj± niszê? (54)
    • Jak daæ siê poznaæ w³a¶ciwym osobom? (56)
    • Na czym budowaæ swoj± konkurencyjn± przewagê? (57)
    • Kto jest, a kto nie jest twoj± konkurencj±? (57)
  • Jak szukaæ wspó³pracy zamiast konkurencji? (59)
  • Na zielonym fotelu (62)

Rozdzia³ 3. Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo¿e zmieniæ twoj± firmê i twoje ¿ycie (67)

  • W czym autentyczno¶æ pomaga mi na co dzieñ? (68)
    • Autentyczno¶æ pomaga nawi±zaæ inny rodzaj kontaktu z klientami (69)
    • Autentyczno¶æ pomaga budowaæ zaufanie (71)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo¿e pomóc tobie i twojej firmie? (72)
    • Autentyczno¶æ wyró¿nia ciebie i twoje us³ugi (72)
    • Autentyczno¶æ pozwala ci zawsze byæ sob± (73)
    • Autentyczno¶æ pozwala docieraæ do w³a¶ciwych odbiorców (75)
    • Autentyczno¶æ przybli¿a ciê do klientów (75)
    • Autentyczno¶æ zwiêksza twoj± moc przyci±gania (76)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo¿e pomóc twoim klientom? (78)
    • Autentyczno¶æ u³atwia wybór (78)
  • Cytryny, limonki i zapach podró¿y (80)

Rozdzia³ 4. Jak pisaæ w sposób porywaj±cy (83)

  • Pisz prosto i zwiê¼le (84)
    • Jak tworzyæ proste i zwiêz³e teksty? (85)
    • Pisz krótko i dynamicznie (86)
    • Wyja¶niaj to, co niezrozumia³e i trudne (86)
    • Pisz tak, jak mówisz (87)
    • Alternatywa dla pisania (87)
  • Pokazuj zamiast opisywaæ (90)
    • Wy¶wietlaj obrazki w g³owie czytelnika (90)
    • Dlaczego lepiej pokazywaæ ni¿ opisywaæ? (91)
  • Anga¿uj zmys³y (92)
  • Unikaj wy¶wiechtanych zwrotów (94)
    • O tym, jak niektóre zdania wy³±czaj± mózg (96)
    • Co siê stanie, gdy zrezygnujesz z wy¶wiechtanych zwrotów? (96)
    • Jak unikaæ zu¿ytych zdañ? (97)
  • Nie wzbudzaj w±tpliwo¶ci (98)
    • Nie kieruj uwagi tam, gdzie nie jest potrzebna (98)
  • Pokazuj korzy¶ci (100)
  • U¿ywaj call to action (103)
    • Jak dzia³a wezwanie do dzia³ania? (104)
    • Powiedz odbiorcy, co ma zrobiæ (104)
    • Call to action na twojej stronie (105)
    • Call to action na przycisku (107)
    • Call to action na blogu (108)
    • Call to action na Facebooku (109)
    • Zrób to celnie, nienachalnie i czytelnie (110)
    • Uwa¿aj na niektóre call to action (111)
  • Stosuj nag³ówki i wyró¿nienia (113)
    • Nag³ówki u³atwiaj± czytanie (113)
    • Nag³ówki u³atwiaj± pisanie (114)
    • Jakie regu³y rz±dz± nag³ówkami? (114)
    • Gdzie szukaæ inspiracji do tworzenia nag³ówków? (116)
    • Jak tworzyæ nag³ówki, które dzia³aj±? (118)
    • Wyró¿niaj to, co chcesz podkre¶laæ (118)
    • Uwa¿aj na nag³ówki-fajerwerki (119)
    • Jak tworzyæ nag³ówki w duchu autentycznym? (119)
  • Pamiêtaj o czytelniku (121)
  • Lekcja stylu (122)

Rozdzia³ 5. Jak pisaæ w sposób autentyczny (125)

  • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jak± kiedykolwiek napisa³am (125)
    • Jak pisa³am o sobie, zanim odkry³am, ¿e mo¿na inaczej? (126)
    • Jak odkry³am, ¿e mo¿na inaczej? (127)
    • Jak w koñcu to zrobi³am? (130)
    • Moje pierwsze bio (131)
    • Co mi pomog³o i co mo¿e pomóc tobie? (132)
    • Dalsze ¿ycie mojego pierwszego bio (133)
    • Drugi tekst "o mnie" (133)
    • Przyk³ady innych tekstów o sobie napisanych w sposób autentyczny (136)
  • Kilka wskazówek, które pomog± ci napisaæ tekst o sobie w sposób autentyczny (141)
    • Pisz prawdê (141)
    • Pokazuj siebie w swojej najlepszej wersji (142)
    • S³uchaj siebie (142)
    • Wzbudzaj emocje (143)
    • Kilka pytañ, które pomog± ci napisaæ tekst o sobie (143)
    • Masz ju¿ swoje odpowiedzi na pytania. I co teraz? (145)
  • Ksiê¿ycowe ¶wiat³o na szkle (147)

Rozdzia³ 6. Autentyczna promocja (151)

    • Potrzebujesz promocji (151)
    • Promocja mo¿e byæ przyjemna (152)
    • Jak siê promowaæ i pozostaæ sob±? (152)
  • Content marketing (153)
    • Marketing wychodz±cy i marketing przychodz±cy (154)
    • Content marketing, czyli wytwarzanie warto¶ciowych tre¶ci (155)
    • Co mo¿e byæ twoim contentem? (155)
    • Rób to, co lubisz (158)
    • Twoja strona jako contentowe centrum dowodzenia (159)
    • Promowanie tre¶ci jest tak samo wa¿ne jak ich wytwarzanie (160)
    • Content marketing a pozycjonowanie (163)
  • Media spo³eczno¶ciowe w content marketingu (163)
    • Jak tworzyæ i rozpowszechniaæ swój content za pomoc± Facebooka? (163)
    • Jak prowadziæ profil na Facebooku w duchu autentycznym? (164)
    • Czym jest, a czym nie jest profil na Facebooku (164)
    • Publikuj regularnie, ale nie za czêsto (165)
    • Pamiêtaj, ¿e nie wszyscy widz± to, co publikujesz (166)
    • Jak szukaæ pomys³u na fanpejd¿? (166)
    • Jak prowadziæ swój profil? (168)
    • Stwórz plan dzia³añ na Facebooku (168)
    • Szybki przegl±d innych mediów spo³eczno¶ciowych (170)
    • Jak zacz±æ? (172)
    • O czym warto pamiêtaæ? (172)
  • Storytelling (174)
    • Na czym polega si³a opowie¶ci? (174)
    • Historia jako narzêdzie marketingowe (175)
    • Ró¿ne sposoby opowiadania historii (176)
    • Storytelling a autentyczno¶æ (176)
    • Storytelling a content marketing (177)
    • Jak korzystaæ z mo¿liwo¶ci storytellingu? (178)
    • Jak takie opowie¶ci mog± wygl±daæ w praktyce? (178)
    • Jak tworzyæ w³asne historie? (179)
    • Jak opisywaæ swoje historie? (181)
    • Wybieraj to, co najwa¿niejsze (181)
  • Czê¶ci Wspólne i bardzo spójne (185)

Dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.