reklama - zainteresowany?

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
ISBN: 978-83-283-4438-9
stron: 352, Format: mp3
Data wydania: 2018-08-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 39,71 zł)
Oszczędzasz: 65% (-25,81 zł)

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Motywacja

Mocno stań na obu handlowych nogach!

Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami - oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą - zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.

Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa - od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Zawd: handlowiec. Skuteczna sprzeda bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treci

Wstp (9)

CZʦ I. DZIE PO DNIU - CODZIENNA PRACA HANDLOWCA

Rozdzia 1. Pierwszy kontakt z klientem - "zimny telefon" (15)

Rozdzia 2. Schemat wizyty handlowej - konieczno czy bezsens? Prawidowe podejcie do wizyty handlowej (21)

  • 2.1. Konflikt handlowców z przeoonymi (22)
  • 2.2. Otwarcie spotkania - wicej szans, ni to si wydaje (31)
  • 2.3. Badanie potencjau i potrzeb klienta (37)
  • 2.4. Prezentacja oferty (49)
  • Zastrzeenia - pokona czy zrozumie? (69)
  • 2.5. Zamykanie sprzeday i zakoczenie spotkania (75)
  • 2.6. Dziaania po wizycie handlowej (86)

Rozdzia 3. Negocjacje dla handlowców (91)

  • 3.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne wiaty (91)
  • 3.2. Prawidowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (98)
  • 3.3. Style negocjowania (109)
  • 3.4. Emocje w negocjacjach (115)
  • 3.5. Komunikacja w negocjacjach (125)
  • 3.6. Przygotowanie do negocjacji (130)
  • 3.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (148)
  • 3.8. Dobre strony regu wywierania wpywu i manipulacja (154)

Rozdzia 4. Jak poprowadzi skuteczn prezentacj na szerszym forum - wystpienia publiczne (173)

  • 4.1. Przygotowanie do prezentacji (175)
  • 4.2. Jak ustala tre wystpienia (176)
  • 4.3. Jaka ma by forma wystpienia? (178)
  • 4.4. Prezenter - najwaniejszy element (189)

Rozdzia 5. Co handlowiec powinien wiedzie o produkcie i firmie (199)

  • 5.1. Co musz wiedzie o firmie? (199)
  • 5.2. Co przedstawiciel musi wiedzie o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (200)
  • 5.3. Opisujmy produkt jzykiem klienta (204)

Rozdzia 6. Jak przedstawiciel moe efektywnie zorganizowa swoj prac - czas, cele, priorytety (209)

  • 6.1. Matryca zarzdzania czasem (211)
  • 6.2. Stawianie sobie celów sprzedaowych (213)
  • 6.3. Priorytety zada (215)
  • 6.4. Poeracze czasu - jak sobie z nimi radzi? (218)
  • 6.5. Praktyczne narzdzia zarzdzania czasem (225)
  • 6.6. Delegowanie zada (229)

CZʦ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIKSZANIU SKUTECZNOCI HANDLOWCA

Rozdzia 7. Klient te czowiek, czyli jak przedstawiciel moe budowa relacje (235)

  • 7.1. Czego klient nie lubi (236)
  • 7.2. Jak budowa wiarygodno w oczach klienta (240)
  • 7.3. Typologia zachowa klienta (246)
  • 7.4. Jak wykorzysta typologi zachowa (248)
  • 7.5. Trudne sytuacje jako szansa (252)

Rozdzia 8. Asertywno handlowca to znacznie wicej ni umiejtno odmawiania (257)

  • 8.1. Czym naprawd jest asertywno? (258)
  • 8.2. Dlaczego handlowcy nie zachowuj si asertywnie? (261)
  • 8.3. Jakie s warunki asertywnoci? (262)
  • 8.4. Jaki jest zwizek postawy wobec siebie i innych z asertywnoci? (263)
  • 8.5. Idee irracjonalne (266)
  • 8.6. Dialog wewntrzny (270)
  • 8.7. Techniki wspomagajce asertywno (271)
  • 8.8. Jak postpowa z osobami, które nie zachowuj si asertywnie (274)

Rozdzia 9. Jak przedstawiciel moe sobie radzi z negatywnymi emocjami? (277)

Rozdzia 10. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel moe go unikn? (289)

  • 10.1. Po czym poznamy wypalenie? (289)
  • 10.2. Skd si bierze wypalenie zawodowe? (292)
  • 10.3. Jak przeciwdziaa wypaleniu? (302)

Rozdzia 11. Jak rozwizywa konflikty (323)

  • 11.1. Czym jest konflikt? (323)
  • 11.2. Przyczyny konfliktów (326)
  • 11.3. Rodzaje konfliktów (332)
  • 11.4. Bdy w rozwizywaniu konfliktów (332)
  • 11.5. Jak zapobiega niepotrzebnym konfliktom (336)
  • 11.6. Jak rozwizywa konflikty (341)
  • 11.7. Pomoc osób trzecich w rozwizywaniu konfliktów (347)

Rozdzia 12. Bdy szefów sprzeday w pracy z handlowcami (349)

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.