reklama - zainteresowany?

Współczesna psychologia mediów - Sensus

Współczesna psychologia mediów
ebook
Autor: Ogonowska Agnieszka, Ptaszek Grzegorz
ISBN: 978-8-3785-0465-8
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,15 zł

Dodaj do koszyka Współczesna psychologia mediów

Tagi: Psychologia duszy i umysłu

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Dodaj do koszyka Współczesna psychologia mediów

 

Osoby które kupowały "Współczesna psychologia mediów ", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Współczesna psychologia mediów

Spis treści

Współczesna psychologia mediów eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Współczesna psychologia mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.