Współczesna psychologia mediów - Sensus
ISBN: 978-8-3785-0465-8
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-15
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,71 zł (poprzednio: 33,87 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,16 zł)
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.
Osoby które kupowały "Współczesna psychologia mediów ", wybierały także:
- Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wojowniczka miłości. Wspomnienia 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Kobieta Kompletna. Nie szukaj spełnienia, bądź szczęśliwa teraz 44,67 zł, (13,40 zł -70%)