reklama - zainteresowany?

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - Sensus

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
ebook
Autor: Don Sexton, Donald J. Trump
Tytuł oryginału: Trump University Marketing 101: How to Use the Most Powerful
TÅ‚umaczenie: Marta Borkowska
ISBN: 978-83-246-9070-1
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-07
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,45 zł (poprzednio: 53,82 zł)
Oszczędzasz: 49% (-26,37 zł)

Dodaj do koszyka Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Tagi: Coaching | Psychologia pracy | Rozwiązywanie problemów | Rozwój intelektualny

Praktykuj wiedzÄ™ zdobytÄ… na Uniwersytecie Donalda Trumpa:

  • BÅ‚yskotliwe techniki promowania Twojej firmy
  • Praktyczne sposoby przewidywania wielkoÅ›ci sprzedaży i zysków
  • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowaÅ„ rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany zysk.
Donald Trump

Wszystko o nowoczesnym marketingu

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy. Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności. Osiągnij swój cel -- zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarzÄ…dzanie wartoÅ›ciÄ… postrzeganÄ…
  • Pozycjonowanie produktu lub usÅ‚ugi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Książki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystępne samouczki wspierające Cię w drodze do sukcesu i przedstawiające metody prowadzenia interesów na sposób Trumpa. Każda książka została napisana przez eksperta z danej dziedziny i zawiera motywującą przedmowę samego Donalda Trumpa.

Dodaj do koszyka Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

 

Osoby które kupowały "Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Spis treści

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing eBook -- spis treści

Przedmowa do serii Uniwersytet Donalda Trumpa (11)

Podziękowania (13)

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)

Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)

Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)

Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)

RozdziaÅ‚ 4. Zrozumieć klientów (43)

Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)

RozdziaÅ‚ 6. Zrozumieć konkurentów (69)

Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)

Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)

RozdziaÅ‚ 9. OkreÅ›lanie potencjalnych rynków docelowych (97)

RozdziaÅ‚ 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)

Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)

Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)

Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)

RozdziaÅ‚ 14. OkreÅ›lanie celów rozwoju (161)

Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)

Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)

Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)

Rozdział 18. Reklama (205)

Rozdział 19. Identyfikatory (221)

Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)

Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)

Rozdział 22. Public relations (251)

Rozdział 23. Marketing internetowy (265)

Rozdział 24. Polityka cenowa (277)

Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)

Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)

Rozdział 27. Badania rynku (319)

Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)

Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

O autorze (353)

Skorowidz (355)

Dodaj do koszyka Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.