Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - Sensus

ISBN: 978-83-943-0918-3
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-02
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 24,76 zł
Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką. „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia.
Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grę wchodzi rodzina i jej dobro.
Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaśnia skąd się biorą te odmienne zachowania. Naświetla, jaka jest geneza naszych typów osobowości. Jeśli chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiące książek na całym świecie. Jest natomiast zwięzłym i bardzo przejrzystym wstępem do zagadnienia.
Jest również niezbędnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowości i jak sobie z nimi lepiej radzić!”
Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe
Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.
Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.
Zapraszamy do zakupu.
Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)