Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - Sensus
ISBN: 978-83-943-0918-3
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-02
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 24,76 zł
Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokÅ‚adnie tej samej sytuacji mogÄ… siÄ™ zachować totalnie inaczej, wrÄ™cz sprzecznie z logikÄ…. „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia.
CzÄ™sto zastanawiamy siÄ™, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikajÄ… takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grÄ™ wchodzi rodzina i jej dobro.
Nagranie „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaÅ›nia skÄ…d siÄ™ biorÄ… te odmienne zachowania. NaÅ›wietla, jaka jest geneza naszych typów osobowoÅ›ci. JeÅ›li chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiÄ…ce książek na caÅ‚ym Å›wiecie. Jest natomiast zwiÄ™zÅ‚ym i bardzo przejrzystym wstÄ™pem do zagadnienia.
Jest również niezbÄ™dnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowoÅ›ci Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowoÅ›ci i jak sobie z nimi lepiej radzić!”
Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe
Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.
Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. DziaÅ‚ajÄ…c ponad 20 lat w biznesie, przeprowadziÅ‚ ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów zwiÄ…zanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usÅ‚ug i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miÅ‚oÅ›nikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorÄ…cym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykÅ‚Ä… skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. PrzeprowadziÅ‚ sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. WyszkoliÅ‚ kilka tysiÄ™cy handlowców. Z pewnoÅ›ciÄ… nie powie wszystkiego, co wie w ciÄ…gu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.
Zapraszamy do zakupu.
Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)