reklama - zainteresowany?

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - Sensus

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?
mp3
Autor: Witold Anusz
ISBN: 978-83-943-0918-3
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-02
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,76 zł

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Tagi: Coaching | Komunikacja międzyludzka

Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką. „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia.

Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grę wchodzi rodzina i jej dobro.

Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaśnia skąd się biorą te odmienne zachowania. Naświetla, jaka jest geneza naszych typów osobowości. Jeśli chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiące książek na całym świecie. Jest natomiast zwięzłym i bardzo przejrzystym wstępem do zagadnienia.

Jest również niezbędnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowości i jak sobie z nimi lepiej radzić!”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe

Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

 

Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.

Zapraszamy do zakupu.

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

 

Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Spis treści

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.