reklama - zainteresowany?

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Sensus

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
ebook
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tytuł oryginału: Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-6882-3
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-20
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 44,85 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-24,15 zł)

Dodaj do koszyka Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Tagi: Prezent dla Niego

Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnÄ…cych wyznaczać wÅ‚asne zasady gry i tych, którzy chcÄ… podważać status quo — dla ludzi, którzy myÅ›lÄ… o projektowaniu przedsiÄ™biorstw przyszÅ‚oÅ›ci lub zmianie przestarzaÅ‚ych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

  • Stworzony przez niesamowitÄ… grupÄ™ 470 praktyków z 45 krajów
  • Opisuje tradycyjne i najnowoczeÅ›niejsze modele biznesowe oraz ich dynamikÄ™
  • Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiÄ…zaÅ„

"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiÄ…zania, których na poczÄ…tku nikt nie rozumiaÅ‚ i nie wróżyÅ‚ im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziÅ› majÄ… siÄ™ Å›wietnie, to za maÅ‚o! DziÄ™ki temu, że wyszÅ‚y poza utarte schematy, wrÄ™cz wywróciÅ‚y je do góry nogami, staÅ‚y siÄ™ przeÅ‚omowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosÅ‚y niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Za wiÄ™kszoÅ›ciÄ… porażek dotyczÄ…cych nowych rozwiÄ…zaÅ„ stoi po prostu ich… nieuporzÄ…dkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiÅ› sposób uporzÄ…dkować? NadeszÅ‚a pora, by zmienić sposób myÅ›lenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.



470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!

Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!

Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!

A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!

A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!




Patron merytoryczny:

Dodaj do koszyka Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

 

Osoby które kupowały "Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera ", wybierały także:

  • Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
  • Nawyki warte miliony. Jak nauczyć siÄ™ zachowaÅ„ przynoszÄ…cych bogactwo
  • Stoicyzm na każdy dzieÅ„ roku. 366 medytacji na temat mÄ…droÅ›ci, wytrwaÅ‚oÅ›ci i sztuki życia
  • Stoicyzm na ka
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.