reklama - zainteresowany?

Sztuka bycia singlem - Sensus

Sztuka bycia singlem
Autor: Michael Broder
Tytuł oryginału: The Art of Living Single
Tłumaczenie: Marcin Dorosz
ISBN: 978-83-246-1768-5
stron: 360, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-05-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Sztuka bycia singlem

Tagi: Relacje damsko-męskie

Brawurowe życie singla

  • Jak poszerzyć grono przyjaciół i pielęgnować te przyjaźnie?
  • Jak omijać emocjonalne doły i nastrajać się pozytywnie?
  • Jak spędzać wolny czas i nie zmarnować żadnej godziny?
  • Jak kochać, być kochanym i nie dać się zranić?
  • Jak zaplanować bezpieczną przyszłość i wiele więcej?

Sing(iel) sing(iel) nazywają go

Singlem być - jak to łatwo powiedzieć... Co można zrobić z tym stanem rzeczy (i ducha)? Pomysłów jest kilka:
a) wpaść w panikę, zacząć histeryzować i płakać nad swoim losem;
b) pogodzić się z faktami, spędzając wieczory na oglądaniu seriali i pogryzaniu popcornu;
c) wreszcie docenić fakt, że jesteś wolny, nic nie ogranicza twojego rozwoju i nikt nie przeszkadza Ci dobrze się bawić.

To, jak będzie wyglądać Twoje życie, zależy od Ciebie. Sam sobie jesteś sterem, żeglarzem, okrętem. Możesz zrealizować nawet najśmielsze plany. Nikt nie zmusi Cię do siedzenia w kapciach przy kominku, kiedy wokół czai się tyle możliwości. Zapytasz pewnie, jakież to okazje nie mogą się doczekać, byś je złapał i wykorzystał, albo jak masz to zrobić. To prostsze, niż myślisz. Na początek - zaznacz wyraźnie punkt c) i ruszaj śmiało do boju, ponieważ...

Ta książka powstała po to, by być Twoim przewodnikiem, elementarzem szczęśliwego singla i kieszonkową biblią w jednym. Dzięki niej odnajdziesz odpowiednie dla siebie strategie, wprowadzisz w życie śmiałe plany i zaczniesz kształtować swoje istnienie w taki sposób, by rzeczywistość mogła wreszcie sprostać Twym wymaganiom.

Dodaj do koszyka Sztuka bycia singlem

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka bycia singlem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.