reklama - zainteresowany?

Szef, który myśli bo warto i się opłaca - Sensus

Szef, który myśli bo warto i się opłaca
Autor: Andrzej Jeznach
ISBN: 978-83-283-4999-5
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-07-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka Szef, który myśli bo warto i się opłaca

Tagi: Motywacja | Życiowe filozofie

Każdy już chyba sÅ‚yszaÅ‚ coÅ› na temat turkusowego zarzÄ…dzania. Niektóre gorÄ…ce gÅ‚owy entuzjastycznie zaakceptowaÅ‚y tÄ™ ideÄ™ jako jedynÄ… prawdÄ™. Szkoda, bo zaczyna siÄ™ ona kojarzyć z ideologicznÄ… misjÄ… zmieniania Å›wiata na lepsze, a także z objaÅ›nianiem Å›wiata innym i mobilizowaniem ich do walki o nadanie rzeczywistoÅ›ci nowego ksztaÅ‚tu. Autor książki, bÄ™dÄ…c od ponad 25 lat przedsiÄ™biorcÄ…, także z wieloletnim doÅ›wiadczeniem w tzw. turkusowym zarzÄ…dzaniu, chce sprostować ten obraz: podstawa zarzÄ…dzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myÅ›lenie. Filozofia i ideologia różniÄ… siÄ™ celem – podczas gdy ideologia sÅ‚uży usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego dziaÅ‚ania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze.

Sposób zarzÄ…dzania wpÅ‚ywa na wyniki i efektywność pracy, ale też na jakość życia pracowników i ich szefów. ZÅ‚e przywództwo lub jego brak demotywujÄ…, prowadzÄ… do strat ekonomicznych wynikajÄ…cych z utraty motywacji do wykonywanej pracy, poczucia jej sensu. Na czym polega wiÄ™c to dobre przywództwo? Co cechuje efektywne zarzÄ…dzanie? Czy można prowadzić zyskowny biznes etycznie? Czy pojÄ™cia takie jak zaufanie, szacunek lub sprawiedliwość pasujÄ… do skrzynki z narzÄ™dziami skutecznego menedżera, czÅ‚owieka sukcesu? Na te i inne pytania, opierajÄ…c siÄ™ na konkretnych przykÅ‚adach z codziennej praktyki, stara siÄ™ odpowiedzieć autor tej książki.

Teorie zarzÄ…dzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazujÄ… siÄ™ czÄ™sto bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami wspóÅ‚czesność. Warto wówczas siÄ™gnąć do źródeÅ‚ ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. To ich, zdawaÅ‚oby siÄ™, dobrze poznane i nieco oderwane od życia idee okazujÄ… siÄ™ najgÅ‚Ä™bszym rezerwuarem argumentów i pomysÅ‚ów, którymi w praktyce biznesowej można siÄ™ posÅ‚użyć także dziÅ›. Filozofia okazuje siÄ™ niezwykle przydatna, bo rozwija kreatywność i umiejÄ™tność podejmowania szybkich, lecz przemyÅ›lanych decyzji. Przygotowuje do mierzenia siÄ™ z caÅ‚kowicie nowymi sytuacjami rynkowymi, do których nie można siÄ™ przygotować na menedżerskich kursach, gdzie analizowane sÄ… minione już zdarzenia. Bo „dzisiaj już nawet przyszÅ‚ość nie jest taka jak kiedyÅ›”. A to wÅ‚aÅ›nie niejasna przyszÅ‚ość w bÅ‚yskawicznie zmieniajÄ…cym siÄ™ Å›wiecie budzi w ludziach najwiÄ™kszy niepokój.


Dr Andrzej Jeznach — przedsiÄ™biorca z wieloletnim doÅ›wiadczeniem na rynkach miÄ™dzynarodowych. Z wyksztaÅ‚cenia inżynier mechanik (Politechnika GdaÅ„ska), doktorat zrobiÅ‚ w Petersburgu, a nostryfikowaÅ‚ w Hamburgu. W 1981 roku wyjechaÅ‚ z Polski. Przez dÅ‚ugie lata mieszkaÅ‚ w Hamburgu i w Moskwie. Po okresie pracy w miÄ™dzynarodowych korporacjach (np. BMW), od ponad 25 lat prowadzi wÅ‚asne przedsiÄ™biorstwa. W 1998 roku w wyniku zaÅ‚amania siÄ™ rosyjskiego rynku musiaÅ‚ zamknąć kilka swoich firm. SilnÄ… presjÄ™ finansowÄ… i wielomiesiÄ™cznÄ… pracÄ™ ponad ludzkie siÅ‚y przypÅ‚aciÅ‚ wypaleniem zawodowym. Przy udziale psychologów, ale także w wyniku ciężkiej pracy wÅ‚asnej udaÅ‚o mu siÄ™ stanąć na nogi i rozpocząć nowe życie jako zupeÅ‚nie inna osoba. DziÅ› znów jest czÅ‚owiekiem sukcesu, ale peÅ‚nego: osiÄ…gniÄ™tego również w wymiarze ludzkim, nie tylko zawodowym.

Dodaj do koszyka Szef, który myśli bo warto i się opłaca

 

Osoby które kupowały "Szef, który myśli bo warto i się opłaca", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu

Dodaj do koszyka Szef, który myśli bo warto i się opłaca

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Szef, który myśli bo warto i się opłaca

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.