reklama - zainteresowany?

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Happiness. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-4129-6
stron: 156, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy | Rozwój intelektualny

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer — uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w „Harward Business Review” — prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia —przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

Dodaj do koszyka Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia
  • Nie daj sobie spieprzyć życia. Sposoby na toksycznych ludzi
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią
  • Życie. Następny poziom. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Szczcie. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treci

1. Szczcie to nie brak negatywnych uczu. Skd bierze si trwaa satysfakcja? (Jennifer Moss) (9)

2. Poczucie szczcia istotne jest take w pracy. Praca to co osobistego. (Annie McKee) (21)

3. Naukowe podoe umiechu. Badania. (Wywiad z Danielem Gilbertem przeprowadzony przez Gardinera Morse'a z "Harvard Business Review") (31)

4. Donioso maych zwycistw. Jak poprawi wewntrzne ycie zawodowe? (Teresa M. Amabile i Steven J. Kramer) (57)

5. Kreowanie trwaej efektywnoci. Zaoga w stanie spenienia. (Gretchen Spreitzer i Christine Porath) (97)

6. Ignorowane dotychczas badania nad szczciem w pracy. Nie tylko korzyci. (André Spicer i Carl Cederström ) (127)

7. Sprzeciw wobec szczcia. Walka z obsesj. (Alison Beard) (141)

Dodaj do koszyka Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.