reklama - zainteresowany?

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd - Sensus

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd
Autor: Rottenberg Linda
ISBN: 978-8-3774-6840-1
stron: 278, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Tagi: Motywacja

„Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko”.

Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie.

Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę?

Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie szybko rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów.

Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z wynikami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała.

Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dziś zarabia 80 milionów dolarów rocznie.

Jak ujmuje to sama Linda: „Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu własnego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i chciałbyś założyć własną firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz nowy pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy. Marzysz o czymś, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować swój pomysł, ale nie wiesz, jak się dostać na kolejny poziom. Dowiesz się tego z tej książki”.

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

 

Osoby które kupowały "Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Spis treści

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.