reklama - zainteresowany?

Socjologia. Kluczowe pojęcia - Sensus

Socjologia. Kluczowe pojęcia
ebook
Autor: Anthony Giddens, Philip W. Sutton
ISBN: 978-8-3011-9081-1
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 51,20 zł (poprzednio: 63,21 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,01 zł)

Dodaj do koszyka Socjologia. Kluczowe pojęcia

Społeczeństwa nieustannie podlegają zmianom, socjologia nie może sobie zatem pozwolić na trwanie w miejscu. Współczesna nauka o społeczeństwie jest niezwykle zróżnicowana: zajmuje się często odległymi od siebie problemami, stosując szeroką paletę metodologicznych podejść. Specyfikę współczesnej socjologii wyznaczają jej kluczowe pojęcia, za pomocą których jest w stanie wyjaśniać życie społeczne. Pojęcia te również ciągle ewoluują i zmieniają swoją treść. Socjologia. Kluczowe pojęcia to przystępnie napisany i pozbawiony specjalistycznego żargonu przewodnik po najważniejszych terminach współczesnej socjologii. Zawarte w nim prezentacje 67 pojęć od medykalizacji i roli chorego, przez władzę i ruchy społeczne, po tożsamość i seksualność są czymś więcej niż tylko encyklopedycznymi omówieniami. Giddens i Sutton sytuują każdy termin w jego historycznym kontekście oraz przybliżają sposób, w jaki jest on używany obecnie przez badaczy społecznych. Dzięki temu ich praca może służyć jako podręcznik dla studentów, a także jako pomoc dla wszystkich pracujących z teoriami socjologicznymi. Może też być przydatny dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć otaczającą ich rzeczywistość.

Dodaj do koszyka Socjologia. Kluczowe pojęcia

 

Osoby które kupowały "Socjologia. Kluczowe pojęcia", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Socjologia. Kluczowe pojęcia

Spis treści

Socjologia. Kluczowe pojęcia eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Socjologia. Kluczowe pojęcia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.