reklama - zainteresowany?

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Sensus

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
mp3
Autor: Charles Duhigg
ISBN: 978-8-3770-5302-7
stron: 43740, Format: mp3
Data wydania: 2016-02-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 43,20 zł (poprzednio: 53,33 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,13 zł)

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Rozwój osobisty

Nawyki majÄ… potężnÄ… moc, a przyzwyczajenie jest drugÄ… naturÄ… czÅ‚owieka! NaÅ‚ogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomoÅ›ci na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze Å›cielimy Å‚óżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianÄ… dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeÅ› życie, ale także funkcjonowanie spoÅ‚eczeÅ„stw, przedsiÄ™biorstw, grup zawodowych, paÅ„stw... Autor na sprawdzonych przykÅ‚adach dowodzi, że Å›wiadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagajÄ… osiÄ…gać wymarzone cele.
•    Jak jeden czÅ‚owiek od reklamy namówiÅ‚ Amerykanów do codziennego mycia zÄ™bów i dlaczego pasta Pepsodent staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszÄ… pastÄ… do zÄ™bów na Å›wiecie?
•    Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyÅ‚a, zadÅ‚użona i niezdolna do utrzymania staÅ‚ej pracy, zmieniÅ‚a siÄ™ w wolnÄ… od naÅ‚ogów, zgrabnÄ… kobietÄ™ sukcesu?
•    Co sprawia, że Starbucks odnosi Å›wiatowy sukces?
•    W jaki sposób Procter & Gamble przekonaÅ‚ klientów, że Å›wieże powietrze wymaga odÅ›wieżaczy powietrza?
•    Dlaczego pÅ‚ywak, Michael Phelps, wygraÅ‚ wyÅ›cig pÅ‚ynąć na oÅ›lep?
Badania nad dziaÅ‚aniem mechanizmu stojÄ…cego za nawykami pomagajÄ… firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiÄ™biorstw, usprawnieniu dziaÅ‚ania placówek zdrowia i wielu innych dziaÅ‚aniach. Drobna zmiana, wprowadzona na staÅ‚e dziÄ™ki wyksztaÅ‚ceniu nowego nawyku, czÄ™sto prowadzi do lawinowych przeksztaÅ‚ceÅ„ i spektakularnych sukcesów.

•    Jedna z najlepszych książek roku wedÅ‚ug The Wall Street Journal i Financial Times
•    Od ponad 40 tygodni w czoÅ‚ówce listy bestsellerów New York Times
•    Ponad 1 000 000  sprzedanych egzemplarzy
•    TÅ‚umaczenie na 31 jÄ™zyków

„PierwszorzÄ™dna książka  – oparta na dogÅ‚Ä™bnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowujÄ…ca wÅ‚aÅ›ciwe proporcje miÄ™dzy intelektualnÄ… powagÄ… i praktycznymi radami, jak zmienić zÅ‚e nawyki” - The Economist

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

 

Osoby które kupowały "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.