Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Sensus
ISBN: 978-8-3770-5282-2
stron: 424, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 43,20 zł (poprzednio: 53,33 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,13 zł)
Nawyki majÄ… potężnÄ… moc, a przyzwyczajenie jest drugÄ… naturÄ… czÅ‚owieka! NaÅ‚ogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomoÅ›ci na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze Å›cielimy Å‚óżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianÄ… dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeÅ› życie, ale także funkcjonowanie spoÅ‚eczeÅ„stw, przedsiÄ™biorstw, grup zawodowych, paÅ„stw... Autor na sprawdzonych przykÅ‚adach dowodzi, że Å›wiadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagajÄ… osiÄ…gać wymarzone cele.
• Jak jeden czÅ‚owiek od reklamy namówiÅ‚ Amerykanów do codziennego mycia zÄ™bów i dlaczego pasta Pepsodent staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszÄ… pastÄ… do zÄ™bów na Å›wiecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyÅ‚a, zadÅ‚użona i niezdolna do utrzymania staÅ‚ej pracy, zmieniÅ‚a siÄ™ w wolnÄ… od naÅ‚ogów, zgrabnÄ… kobietÄ™ sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi Å›wiatowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonaÅ‚ klientów, że Å›wieże powietrze wymaga odÅ›wieżaczy powietrza?
• Dlaczego pÅ‚ywak, Michael Phelps, wygraÅ‚ wyÅ›cig pÅ‚ynąć na oÅ›lep?
Badania nad dziaÅ‚aniem mechanizmu stojÄ…cego za nawykami pomagajÄ… firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiÄ™biorstw, usprawnieniu dziaÅ‚ania placówek zdrowia i wielu innych dziaÅ‚aniach. Drobna zmiana, wprowadzona na staÅ‚e dziÄ™ki wyksztaÅ‚ceniu nowego nawyku, czÄ™sto prowadzi do lawinowych przeksztaÅ‚ceÅ„ i spektakularnych sukcesów.
• Jedna z najlepszych książek roku wedÅ‚ug The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czoÅ‚ówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• TÅ‚umaczenie na 31 jÄ™zyków
„PierwszorzÄ™dna książka – oparta na dogÅ‚Ä™bnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowujÄ…ca wÅ‚aÅ›ciwe proporcje miÄ™dzy intelektualnÄ… powagÄ… i praktycznymi radami, jak zmienić zÅ‚e nawyki” - The Economist
Osoby które kupowały "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Prawa ludzkiej natury 58,29 zł, (13,99 zł -76%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)