reklama - zainteresowany?

Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia - Sensus

Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia
Autor: James Hillman
ISBN: 9788380874725
okładka: twarda
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Rozwój osobisty | Życiowe filozofie

"Oto książka, która przynosi pociechÄ™ i ukojenie wszystkim tym, którzy bojÄ… siÄ™ zestarzeć. Napisana          z niezwykÅ‚Ä… delikatnoÅ›ciÄ… i wyczuciem, obdarza nas mnóstwem gÅ‚Ä™bokich, oÅ›wiecajÄ…cych wglÄ…dów            i refleksji."
   „Los Angeles Times”

W swoim wielkim bestsellerze, Kod duszy, James Hillman ukazaÅ‚ w cudowny sposób centralnÄ… rolÄ™ i znaczenie, jakÄ… w naszym duchowym i emocjonalnym życiu w dzieciÅ„stwie i mÅ‚odoÅ›ci, odgrywa nasz charakter i osobowość. Tym razem, w tej oto wspaniaÅ‚ej książce, [74-letni] Hillman uzupeÅ‚nia swojÄ… analizÄ™ ludzkiego charakteru o niezwykle gÅ‚Ä™bokie i rewolucyjnie odkrywcze refleksje odnoszÄ…ce siÄ™ do drugiej poÅ‚owy życia czÅ‚owieka.

„Aby w peÅ‚ni siÄ™ wyksztaÅ‚cić i rozwinąć, charakter potrzebuje wielu dodatkowych lat – stwierdza Hillman – Ostatnie lata naszego życia stanowiÄ… potwierdzenie i speÅ‚nienie naszego charakteru”. Nagromadzenie wielu różnych doÅ›wiadczeÅ„ nie osÅ‚abia ani nie przytÄ™pia naszego „ja” lecz przyczynia siÄ™ do skoncentrowania esencji naszej istoty, ujawnienia, ukazania w jaÅ›niejszym Å›wietle naszej indywidualnej tajemnicy oraz unikalnej Å›wiadomoÅ›ci życia. Hillman prezentuje nam i objaÅ›nia archetypy i mity, które rzÄ…dzÄ… procesem urealniania siÄ™ i utwierdzania naszego „ja” w koÅ„cowych latach naszego życia.

W książce SiÅ‚a charakteru Hillman zabiera nas w fascynujÄ…cÄ… i niezwykle wzbogacajÄ…cÄ… wewnÄ™trznie podróż przez trzy etapy starzenia siÄ™ czÅ‚owieka – trwanie, czyli pogÅ‚Ä™bienie istnienia, jakie nastÄ™puje wraz z wieloma przeżytymi latami; odchodzenie czyli przygotowywanie siÄ™ do odejÅ›cia oraz pozostawianie za sobÄ… i jednoczeÅ›nie po sobie czyli wyjÄ…tkowa spuÅ›cizna, jakÄ… przekazujemy tym, którzy przychodzÄ… po nas. Po drodze zapoznajemy siÄ™ ze znaczeniem oraz czÄ™sto ukrytymi zaletami nastÄ™pujÄ…cych w nas w miarÄ™ starzenia siÄ™ fizycznych i emocjonalnych zmian, takimi jak osÅ‚abienie i utrata pamiÄ™ci, zaburzenia dawnego rytmu snu i czuwania czy tajemnicze rozbudzanie siÄ™ i intensyfikowanie wyobraźni erotycznej.

PeÅ‚na ponadczasowej życiowej mÄ…droÅ›ci, przesycona wglÄ…dami Hillmana uzyskanymi pod wpÅ‚ywem lektury wielkich tekstów filozoficznych, poetyckich i religijnych, napisana w wyjÄ…tkowo jasny i przejrzysty sposób, SiÅ‚a charakteru jest książkÄ…, która, potwierdzajÄ…c wartość dÅ‚ugiego życia, może zmienić nastawienie do jego przeżywania każdego, kto jÄ… przeczyta.

James Hillman (1921–2011) – amerykaÅ„ski psycholog, jeden z najwybitniejszych wspóÅ‚czesnych myÅ›licieli, uczeÅ„ C.G. Junga, dyrektor programowy Instytutu C.G. Junga w Zurychu uważany za najoryginalniejszego „heretyka” szkoÅ‚y jungowskiej, twórca tzw. psychologii archetypowej; wykÅ‚adaÅ‚ na Yale University, Syracuse University, University of Chicago i University of Dallas (na którym byÅ‚ wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem Dallas Institute for the Humanities and Culture); autor ponad dwudziestu książek.

 

Dodaj do koszyka Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia

 

Osoby które kupowały "Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła charakteru. O sensie i wartości długiego życia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.