reklama - zainteresowany?

Samoakceptacja - Sensus

Samoakceptacja
ebook
Autor: Bogusława M. Andrzejewska
ISBN: 978-8-3940-6141-8
stron: 109, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-19
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 9,39 zł

Dodaj do koszyka Samoakceptacja

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Rozwój intelektualny

Wysokie poczucie własnej wartości jest podstawą naszego szczęścia i doskonałej prosperity. To trampolina, od której odbijamy się, zmierzając do osiągnięcia sukcesu. Na poziomie związków osobistych pomaga nam być kochanymi, szanowanymi i podziwianymi. W obszarze prosperity przyciąga do nas to, czego pragniemy. Natomiast niska samoocena blokuje zarówno działanie Prawa Przyciągania, jak i wszystkie dobre relacje, stawiając nam na drodze trudnych ludzi, konflikty i zdrady. Dzisiaj wie o tym już niemal każdy. Pozostają dwa pytania: jak rozpoznać, czy moja samoocena jest niska czy wysoka i jak ją skutecznie podnieść, jeśli jest taka potrzeba? W tej książce udzielam na to odpowiedzi. Wyjaśniam, jak rozpoznać niskie poczucie wartości i podaję skuteczne metody pracy nad sobą, które dość szybko przynoszą efekty.
Moja propozycja to bardziej skrypt, w którym teorię podaję w pigułce. Większość materiału to konkretne ćwiczenia, które pomagają podnieść samoocenę. Taki jest mój zamysł: krótko i konkretnie pokazać, jak poprawić poczucie własnej wartości. Książka zawiera także ciekawą propozycję: trzydziestodniowy program, który krok po kroku uczy nas, jak szanować, podziwiać i kochać samego siebie.

Dodaj do koszyka Samoakceptacja

Spis treści

Samoakceptacja eBook -- spis treści

 SPIS TREÅšCI

 Wprowadzenie …… str. 4

Praca z samoakceptacjÄ… …… str. 7

Poczucie winy …… str. 13

WewnÄ™trzny krytyk …… str. 19

Iluzje …… str. 27

Asertywność …… str. 35

Jak rozpoznać niskÄ… samoocenÄ™? …… str. 39

Skuteczne sposoby uzdrawiania …… str. 44

Metody duchowe …… str. 65

Program 30 dni …… str. 72

ZakoÅ„czenie …… str. 104

Dodaj do koszyka Samoakceptacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.