reklama - zainteresowany?

Psychologiczne mechanizmy reklamy - Sensus

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor: Doliński Dariusz
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Tagi: Psychologia duszy i umysłu

Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.

Autor, wybitny psycholog spoÅ‚eczny, wyjÄ…tkowo przystÄ™pnym, barwnym, peÅ‚nym przykÅ‚adów i anegdot jÄ™zykiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzajÄ…c je w powszechnie uznawanych teoriach wspóÅ‚czesnej psychologii.

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

 

Osoby które kupowały "Psychologiczne mechanizmy reklamy", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.