Psychologiczne mechanizmy reklamy - Sensus
Autor: Doliński Dariusz
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.
Autor, wybitny psycholog spoÅ‚eczny, wyjÄ…tkowo przystÄ™pnym, barwnym, peÅ‚nym przykÅ‚adów i anegdot jÄ™zykiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzajÄ…c je w powszechnie uznawanych teoriach wspóÅ‚czesnej psychologii.
Osoby które kupowały "Psychologiczne mechanizmy reklamy", wybierały także:
- Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wojowniczka miłości. Wspomnienia 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Kobieta Kompletna. Nie szukaj spełnienia, bądź szczęśliwa teraz 44,67 zł, (13,40 zł -70%)