reklama - zainteresowany?

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4 - Sensus

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4
Autor: Zimbardo Philip, Johnson Robert
ISBN: 978-8-3011-6396-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 33,44 zł (poprzednio: 39,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Rozwój osobisty

Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii.

Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ujęć osobowości pokazują, że niektóre teorie kładą większy nacisk na naturę, inne na wychowanie lub są lepiej dostosowane do rozwiązywania określonych problemów. Zgłębiając osobowość, zaczęli od przeglądu czynników, które wszystkich nas ukształtowały.

Autorzy przeanalizowali również sposób definiowania zaburzeń psychicznych i przedstawili sposoby ich diagnozy. Pokazali także, w jaki sposób oddziaływania terapeutyczne podlegają wpływom historii i kultury. Ponadto przyjrzeli się medycznym formom leczenia zaburzeń psychicznych, w tym farmakoterapii, hospitalizacji, psychochirurgii oraz terapii wstrząsowej. Pomagają czytelnikowi spojrzeć krytycznie na nierozstrzygnięty dylemat w obszarze terapii: leki czy psychoterapia? oraz stwarzający podziały problem ograniczania terapii do technik o potwierdzonej skuteczności.

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

 

Osoby które kupowały "Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią
  • Wojowniczka miłości. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj spełnienia, bądź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.