reklama - zainteresowany?

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4 - Sensus

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4
Autor: Zimbardo Philip, Johnson Robert
ISBN: 978-8-3011-6396-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 33,44 zł (poprzednio: 39,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Rozwój osobisty

Psychologia osobowoÅ›ci to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowoÅ›ci, zaburzeÅ„ psychicznych i ich terapii.

Autorzy, przedstawiajÄ…c kilka teoretycznych ujęć osobowoÅ›ci pokazujÄ…, że niektóre teorie kÅ‚adÄ… wiÄ™kszy nacisk na naturÄ™, inne na wychowanie lub sÄ… lepiej dostosowane do rozwiÄ…zywania okreÅ›lonych problemów. ZgÅ‚Ä™biajÄ…c osobowość, zaczÄ™li od przeglÄ…du czynników, które wszystkich nas uksztaÅ‚towaÅ‚y.

Autorzy przeanalizowali również sposób definiowania zaburzeÅ„ psychicznych i przedstawili sposoby ich diagnozy. Pokazali także, w jaki sposób oddziaÅ‚ywania terapeutyczne podlegajÄ… wpÅ‚ywom historii i kultury. Ponadto przyjrzeli siÄ™ medycznym formom leczenia zaburzeÅ„ psychicznych, w tym farmakoterapii, hospitalizacji, psychochirurgii oraz terapii wstrzÄ…sowej. PomagajÄ… czytelnikowi spojrzeć krytycznie na nierozstrzygniÄ™ty dylemat w obszarze terapii: leki czy psychoterapia? oraz stwarzajÄ…cy podziaÅ‚y problem ograniczania terapii do technik o potwierdzonej skutecznoÅ›ci.

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

 

Osoby które kupowały "Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.