Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie - Sensus

ISBN: 978-83-283-6333-5
stron: 304, Format: mp3
Data wydania: 2020-01-21
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 47,93 zł)
Oszczędzasz: 71% (-34,03 zł)
Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem?
Może Ci siÄ™ wydawać, że czas na zaÅ‚ożenie wÅ‚asnego biznesu dawno minÄ…Å‚, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinÄ™, zobowiÄ…zania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy mÅ‚odoÅ›ci masz już za sobÄ…. Po lekturze tej książki przekonasz siÄ™, że nie powinieneÅ› rezygnować ze swojego marzenia.
Jeżeli masz ambicjÄ™, by coÅ› osiÄ…gnąć, ale tego nie robisz, tak naprawdÄ™ odwracasz siÄ™ plecami nie od wÅ‚asnej ambicji, ale od samego siebie. Wszystkie inne formy życia robiÄ… wszystko, co tylko potrafiÄ… - i zawsze na maksimum możliwoÅ›ci. Drzewa? RosnÄ… tak wysoko, jak tylko mogÄ…. Wiewiórki? ZbierajÄ… i gromadzÄ… tyle orzechów, ile tylko zdoÅ‚ajÄ…. PszczoÅ‚y? WytwarzajÄ… tyle miodu, ile potrafiÄ…. A Ty?
Przejmij inicjatywÄ™, bo naturÄ… czÅ‚owieka jest dziaÅ‚anie, a nie dostosowywanie siÄ™. Możesz zarówno wybierać swojÄ… reakcjÄ™ na okreÅ›lone okolicznoÅ›ci, jak i sam je tworzyć. Weź odpowiedzialność za to, co dzieje siÄ™ z Twoim życiem.
W książce Przeskok:
- Dlaczego i jak każdy z nas może zacząć pracować nad własną firmą, nawet jeśli ma już zobowiązania finansowe czy jest w wieku 50+
- Jak w obecnych czasach zerwać z pracą na etacie i płynnie przejść do rozwijania własnego przedsięwzięcia, zachowując przy tym odpowiedzialność
- Sprawdzone i możliwe do odwzorowania "przeskoki" ludzi, którym udaÅ‚o siÄ™ zrezygnować z etatu i zaczÄ™li rozwijać wÅ‚asny biznes
- Polecane narzÄ™dzia i wiedza Å›wiatowych ekspertów
Samo siÄ™ nie zrobi. Nie odmawiaj sobie szansy i spróbuj!
Osoby które kupowały "Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie", wybierały także:
- Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw 66,19 zł, (13,90 zł -79%)
- Szef, kt 66,19 zł, (13,90 zł -79%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Prawa ludzkiej natury 58,29 zł, (13,99 zł -76%)
- Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
Spis treści
Przeskok. Jak rozwin±æ w³asny biznes, kiedy wci±¿ pracujesz na etacie Audiobook -- spis tre¶ci
Wprowadzenie. Tak, staæ ciê na to 7
CZÊ¦Æ I. WRÓÆ NA DOBRE TORY
Rozdzia³ 1. Do³±cz do pesymistów 19
- Przeskok z drogi "wiêkszo¶ci" na "w³asn±" 22
- Wymówki, którymi siê karmimy 37
- Nikt ci nie pomo¿e. Zniechêca ciê to? A mo¿e wrêcz przeciwnie? 43
Rozdzia³ 2. Czego ci trzeba, czyli dlaczego chêci to za ma³o 45
- Fundament: czas, w jakim ¿yjesz najczê¶ciej 48
- Fundament: zegar biologiczny 51
- Fundament: CliftonStrengths 54
- Fundament: typ osobowo¶ci wed³ug MBTI 55
- Twoja automotywacja i wizja 62
- Sztuka planowania 73
- Co powoduje zmianê zachowania? 77
Rozdzia³ 3. Dobrze naoliwiona maszyna 87
- Ostatni fundament: twoja produktywno¶æ 89
- Praca g³êboka, zarz±dzanie uwag± i ³apanie stanu flow 97
- Nawyki, czyli twoje paliwo 105
CZÊ¦Æ II. GOTOWY? TO DO ROBOTY!
Rozdzia³ 4. Czym siê zaj±æ i kiedy? 123
- Jak Creative Tim pozyskuje klientów? 125
- Kolejne elementy strategii budowania sprzeda¿y 126
- Cyfrowe produkty - nie tak ³atwo, jak siê wydaje 128
- Poznaj swojego klienta 139
- Czym jest najlepsza najbli¿sza alternatywa? 142
- Si³a procentu sk³adanego - dlaczego go potrzebujesz? 161
Rozdzia³ 5. Najpierw spo³eczno¶æ, potem produkt. Lub odwrotnie 163
- Przed du¿ym sukcesem by³a spo³eczno¶æ 165
- Najpierw jajko, potem kura? A mo¿e na odwrót? 166
- Co warto¶ciowego mo¿esz stworzyæ? 169
- Narzêdziownik dla pocz±tkuj±cego przedsiêbiorcy 177
- Wystarczy ok. 1000 osób 181
- Nie rezygnuj 190
Rozdzia³ 6. Sprzeda¿ przez zaufanie 193
- Pierwszy rozdzia³ i budowanie zaanga¿owania 195
- Premiera i informacje o dostêpnych wersjach 196
- Czy to przepis na sukces? 198
- Co ci pozosta³o? 202
- Stwórz strategiê marketingow± 202
- Lejek, czyli od pocz±tku do koñca 208
- Stwórz profile swoich klientów 212
- Polecane metody dzia³añ i narzêdzia 217
- Nie zapomnij o Google AdWords 253
- Dwie praktyki kluczowe dla sprzeda¿y 254
- Unikaj obni¿ania cen i powodzenia! 257
DODATKI
Dodatek 1. Kilka pytañ i odpowiedzi 263
- Trochê dodatkowej motywacji 266
- Zachêcam do kontaktu 268
Dodatek 2. Mindset 269
- Mindset, czyli zasady, jakie zebra³em w ¿yciu 270
Bibliografia 291