reklama - zainteresowany?

Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń - Sensus

Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń
mp3
Autor: M.R. Kopmeyer
Tłumaczenie: Władysław J. Wojciechowski
ISBN: 978-8-3603-3925-1
Format: mp3
Data wydania: 2017-01-19
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,46 zł (poprzednio: 15,89 zł)
Oszczędzasz: 9% (-1,43 zł)

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Tagi: Motywacja

 Każdy czÅ‚owiek rodzi siÄ™ z instynktem sukcesu.  O tym czy  Ty osiÄ…gniesz  w życiu  to czego zapragniesz  zadecydujesz sam. Książka ta i prezentowane w niej metody majÄ… uÅ‚atwić Ci osiÄ…ganie pożądanego celu.„Urzeczywistnianie marzeÅ„” nie jest uzależnione od tego KIM jesteÅ›, CZYM jesteÅ› i GDZIE mieszkasz a przykÅ‚ady ludzi, którzy niezależnie od miejsca, wieku i czasu  zdobyli to czego pragnÄ™li przekonujÄ… że jest to możliwe. Trzeba tylko wiedzieć CO to ma być i silnie w to wierzyć.

Thomas Edison zaczynał jako gazeciarz w pociągach a został największym wynalazcą świata!
John Rockefeller jeden z najbogatszych ludzi Å›wiata zarabiaÅ‚ na poczÄ…tku swej kariery 6 dolarów tygodniowo. Monet malowaÅ‚ swe znakomite obrazy w wieku 86 lat a gÅ‚uchy już pod koniec życia Beethoven nadal komponowaÅ‚ swe nieÅ›miertelne symfonie.

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

 

Osoby które kupowały "Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Spis treści

Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.