reklama - zainteresowany?

Pomóż dziecku mniej myśleć - Sensus

Pomóż dziecku mniej myśleć
ebook
Autor: Christel Petitcollin
Tytuł oryginału: Mon enfant pense trop
Tłumaczenie: Natalia Wiśniewska
ISBN: 9788382250121
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,22 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 22% (-7,68 zł)

Dodaj do koszyka Pomóż dziecku mniej myśleć

Tagi: Psychologia duszy i umysłu

"Nadwydajne dzieci potrzebują przede wszystkim tego, aby dorosły poświęcił czas na wyjaśnienie im, kim są, jak funkcjonują i na czym polega ich odmienność. Takie odkrycie czyni cuda. Za każdym razem, kiedy się za to zabieram, rodzice odkrywają, że w ich dziecku dokonała się przemiana". Zapewne masz świadomość, że jeśli dotyczy cię problem nadwydajności mentalnej, to twoje dziecko również może nosić w sobie tę cechę. Pamiętasz, ile cierpień przysporzyło ci bycie niezrozumianym przez otoczenie? Nie chcesz przecież, żeby twoja pociecha doświadczyła problemów, którym być może przyszło ci stawiać czoła w dzieciństwie. Rany zadane nadwydajnemu mentalnie dziecku goją się często latami... Być może dostrzegasz, że twoje dziecko wyróżnia się spośród rówieśników. Czy ma problem z zawieraniem nowych znajomości? Czy zdarza się, że na zwykłe sytuacje reaguje zbyt emocjonalnie? Czy doświadcza w szkole przykrości ze strony kolegów? Nauczyciele mówią, że jest problematyczne i przewrażliwione? Jeśli oprócz tego odznacza się szczególną wrażliwością, z którą trudno jest ci sobie poradzić, koniecznie przeczytaj tę książkę Niezależnie od tego, czy jesteś osobą nadwydajną mentalnie, czy też nie jeśli szukasz pomocy w kwestii swojego problematycznego dziecka, dobrze trafiłeś! Christel Petitcollin, psychoterapeutka i autorka bestsellerowych książek doskonale poznała nadwydajnych mentalnie i wie, jak z posiadania tej szczególnej cechy czerpać ogromną siłę. Dzięki tej książce dowiesz się, jak wychowywać swoje dziecko, dając mu jednocześnie poczucie, że dzięki swojej wrażliwości jest naprawdę wyjątkowe.

Dodaj do koszyka Pomóż dziecku mniej myśleć

 

Osoby które kupowały "Pomóż dziecku mniej myśleć", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią
  • Wojowniczka miłości. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj spełnienia, bądź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Pomóż dziecku mniej myśleć

Spis treści

Pomóż dziecku mniej myśleć eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Spis treści
  • <strong>Przedmowa</strong>
  • <strong>Rozdział 1. PARADA ŁATEK</strong>
    • Autyzm
    • Wysoki potencjał
    • ADD/ADHD
    • Zaburzenia na dys-
    • Moja rosyjska dysleksja
  • <strong>Rozdział 2. WYJĄTKOWA WRAŻLIWOŚĆ</strong>
    • Hiperestezja (przeczulica)
    • Higiena
    • Odżywianie
    • Sen
    • Motoryka
    • Mechanizm utajonego hamowania
    • Synestezja
    • Nadwrażliwość
    • Drażliwość
    • Paranoja
  • <strong>Rozdział 3. BURZE EMOCJONALNE</strong>
    • Nademocjonalność
    • Smutek i depresja
    • Lęk i niepokój
    • Gniew
    • Wstyd
    • Frustracja
    • Radość
    • Naduczuciowość
    • Hiperempatia
    • Rozgałęzione myślenie kompleksowe
  • <strong>Rozdział 4. MOJE DOŚWIADCZENIA</strong>
    • Doświadczenie z warsztatów dla dzieci zdiagnozowanych jako hiperaktywne
    • Doświadczenia z coachingu indywidualnego
  • <strong>Rozdział 5. SZTUKA ODKRYWANIA</strong>
    • Wyjaśnić nadwydajnemu dziecku, na czym polega jego odmienność
  • <strong>Rozdział 6. ZAGROŻENIA ZE STRONY FAŁSZYWEGO SELF</strong>
    • Twoje niedopasowanie i deficyt
    • Katastrofalne w skutkach negowanie
    • Zaoszczędzić od dziesięciu do dwudziestu lat psychoterapii
    • Od nadadaptacji do fałszywego self
    • Skończyć z nadadaptacją
  • <strong>Rozdział 7. POTRZEB SOLIDNYCH RAM</strong>
    • Rodzic na swojej pozycji, odgrywający swoją rolę
    • Jasne i sprecyzowane polecenia
    • Poszanowanie autorytetu
    • Samoocena
    • Organizacja czasu i przestrzeni
  • <strong>Rozdział 8. LĘK PRZED PUSTKĄ</strong>
    • Bezdenna nuda
    • Niezaspokojona ciekawość
    • Co myśleć o medytacji i relaksacji dla dzieci?
  • <strong>Rozdział 9. INSTYNKTOWNA DUCHOWOŚĆ</strong>
    • Świadomość przemijania
    • Jasnowidze i szamani w krótkich spodenkach
    • Od perfekcjonizmu do doskonałości
    • Cierpliwość i wytrwałość
    • System wartości oparty na absolucie
    • Poszukiwanie sensu i jego urzeczywistnianie
  • <strong>Rozdział 10. NORMY SPOŁECZNE</strong>
    • Zrozumieć, żeby się dostosować
    • Umowy społeczne
    • Rozumieć się z innymi
    • Umiejętności społeczne
    • Dorośli manipulatorzy
    • Zyskanie autonomii, aby dobrze się komunikować
    • Zarządzanie konfliktami
    • Moja rodzina dusz
  • <strong>Rozdział 11. SZKOŁA DZISIAJ  AKTUALNA SYTUACJA</strong>
    • Chęć ogłupienia społeczeństwa?
    • Edukacja narodowa w oślej ławce
    • Istnieją rozwiązania
    • Zaakceptować regułę rzeczywistości
  • <strong>Rozdział 12. PORADY I WSKAZÓWKI, ABY ODNALEŹĆ SIĘ W SZKOLE</strong>
    • Potrzeba przejścia od ogółu do szczegółu
    • Potrzeba sensu
    • Potrzeba bogatej treści
    • Potrzeba emocjonalnego zaangażowania
    • Powrót do tego, co oczywiste
    • Rozszyfrować szkolne polecenia
    • Umieć wytłumaczyć swój tok rozumowania
    • Przelać myśli na papier
    • Dokładnie wykonywać polecenia
    • Jak zarobić kilka punktów I poprawić sobie ocenę?
    • Wróć do myślenia konwencjonalnego
    • Nie szukaj innowacji
    • Nie podpadaj nauczycielowi
    • Jak pracować?
    • Jak się nie rozpraszać?
    • Metody mnemotechniczne
  • <strong>Rozdział 13. FOBIA SZKOLNA</strong>
    • Przywrócić sens
    • Zmniejszyć presję
    • Odbudować relacje między rodzicami a nauczycielami
    • Oddramatyzować deskolaryzację
  • <strong>Rozdział 14. PRZEMOC W SZKOLE</strong>
    • Szkoła odpowiedzialna, lecz niewinna
    • Przypadek samotnego dręczyciela
    • Kiedy dręczenie jest zjawiskiem grupowym
    • Cyberprzemoc
    • Czego zdecydowanie nie należy robić
    • Pozostawianie dzieci bez nadzoru
    • Wiara, że sprawy same się ułożą
    • Relatywizowanie
    • Prowadzenie śledztwa
    • Przekonanie, że dziecko powinno bronić się samo
    • Próba zachowania neutralności
    • Jak pozytywnie nastroić grupę?
    • Bazować na powszechnych zakazach
    • Zero tolerancji
    • Kto jest dręczony od szkoły podstawowej?
    • Oznaki, które nie kłamią
  • <strong>Podsumowanie</strong>
  • <strong>Bibliografia</strong>
  • <strong>O autorze</strong>

Dodaj do koszyka Pomóż dziecku mniej myśleć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.