reklama - zainteresowany?

Paradoks czasu - Sensus

Paradoks czasu
Autor: Zimbardo Philip, Boyd John
Tłumaczenie: Cybulko Anna, Zieliński Marcin
ISBN: 978-8-3011-7451-4
stron: 292, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Paradoks czasu

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy

Jak odzyskać dzień wczorajszy, cieszyć się dniem dzisiejszym i zapanować nad dniem jutrzejszym?

Fascynująca lektura o znaczeniu czasu w życiu każdego z nas.

  • Czym jest teraźniejszość, kiedy to w mgnieniu oka dzieje siÄ™ wszystko, co rzeczywiste?
  • Czym staje siÄ™ przyszÅ‚ość widziana przez okulary teraźniejszoÅ›ci?
  • W koÅ„cu - czym jest przyszÅ‚ość, gdy uwzglÄ™dnimy czas, jaki nadejdzie po naszej Å›mierci?

Autorzy zadajÄ… te pytania, przyglÄ…dajÄ…c siÄ™ upÅ‚ywowi życia ludzkiego i strukturze zmiany. UkazujÄ… emocjonalne aspekty subiektywnego strumienia czasu - miÅ‚ość i szczęście, które urzeczywistniajÄ… siÄ™ w niepokojÄ…cym otoczeniu biznesu i polityki. PokazujÄ…, jak dziÄ™ki Å›wiadomemu doÅ›wiadczaniu przemijania zadbać o lepsze zdrowie, bardziej dochodowe inwestycje, bÅ‚yskotliwÄ… karierÄ™ i wiÄ™kszÄ… radość w relacjach osobistych.

Książka ta jest przewodnikiem po tym, jak inwestować w swojÄ… przyszÅ‚ość. Czas ma znaczenie, nieważne kim jesteÅ›, gdzie mieszkasz, ile masz lat i czym siÄ™ zajmujesz. Niezależnie od tego, czy pijesz w samotnoÅ›ci, czy też jesteÅ› przywódcÄ… narodów, czas ma znaczenie. Czy jesteÅ› samotnÄ… matkÄ…, dyrektorem, nauczycielem, studentem, czy więźniem, czas ma znaczenie. Możesz być wyluzowanym hedonistÄ…, czy też żwawo pnÄ…cym siÄ™ do góry, pracoholikiem typu A, czas ma znaczenie. Twój czas jest cenny. Odbywasz tÄ™ podróż tylko raz, jest wiÄ™c niezwykle istotne byÅ› wykorzystaÅ‚ jÄ… możliwie jak najlepiej. (fragment tekstu)

Dodaj do koszyka Paradoks czasu

Spis treści

Dodaj do koszyka Paradoks czasu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.