reklama - zainteresowany?

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Michał Bartyzel
ISBN: 978-83-283-6886-6
stron: 280, Format: mp3
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 53,75 zł)
Oszczędzasz: 76% (-40,85 zł)

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile, gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejętności miękkie mają tam większe znaczenie niż umiejętności techniczne, które łatwiej zdobyć.

Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posługuje się prostym i zrozumiałym językiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. Narzędzia, które czytelnik dostaje do ręki, można od razu wykorzystać w pracy.

Oprogramowanie szyte na miarę wyróżnia się spośród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tłumaczenie z języka angielskiego, ani próba zastosowania amerykańskich technik w polskich realiach. Liczne przykłady zaczerpnięte prosto z życia pokazują, jakie błędy popełniamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. Gwarantuję, że niejeden raz uśmiechniesz się podczas czytania zapisów rozmów.

Jest to książka promująca pierwszy punkt Manifestu Agile: ludzie i ich interakcje ponad procesy i narzędzia. Polecam ją gorąco wszystkim osobom zaangażowanym w pracę nad projektami informatycznymi wytwarzanymi w relacji klient-dostawca albo na wewnętrzne potrzeby organizacji.

Krystian Kaczor, Agile Coach, trener, autor książki Scrum i nie tylko

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Oprogramowanie szyte na miar. Jak rozmawia z klientem, ktry nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treci

Wstp do wydania drugiego (9)

Wstp do wydania pierwszego (11)

Rozdzia 1. Midzy biznesem a IT (13)

  • Dla kogo jest ta ksika? (14)
  • Ile zarzdzania jest w zarzdzaniu wymaganiami? (17)
  • Klient, który wie, czego chce (19)
  • Podsumowanie (22)

Rozdzia 2. Co to znaczy "myle biznesowo"? (23)

  • Nonszalancja programistów (23)
  • Podsumowanie (29)

Rozdzia 3. Wspólna wizja (31)

  • Czym jest wizja? (32)
  • Wizja a zakres systemu (33)
  • Formuowanie wizji (35)
  • Nazwa jest wana (36)
  • Wizja jest wspódzielona albo nie ma jej wcale (39)
  • Kiedy wizja bywa niebezpieczna? (42)
  • Podsumowanie (43)

Rozdzia 4. Rozpoznanie procesu biznesowego (45)

  • Proces biznesowy, czyli co si dzieje u klienta (47)
  • Podsumowanie (51)

Rozdzia 5. Sztuka zadawania pyta (53)

  • Kto prowadzi konwersacj? (53)
  • Co to znaczy patrze z perspektywy klienta? (54)
  • wiadomo sownictwa w trakcie konwersacji (58)
  • Podsumowanie (61)

Rozdzia 6. Odkrywanie potrzeb (63)

  • Czym jest potrzeba? (64)
  • Podsumowanie (89)

Rozdzia 7. Sztuka konwersacji z klientem (91)

  • Podstawowa struktura konwersacji (92)
  • Konkretyzowanie wymaga (97)
  • Uogólnianie wymaga (132)
  • Radzenie sobie z impasem w trakcie konwersacji (144)
  • Proponowanie alternatywnych rozwiza (149)
  • Podsumowanie (152)

Rozdzia 8. Pytania trafiajce w samo sedno (153)

  • Bufor bezuytecznych odpowiedzi (153)
  • Pytania zamknite i otwarte (160)
  • Wyraanie oczekiwa poprzez zaprzeczenie (162)
  • Ramy odniesienia i zmiana ram (166)
  • Podsumowanie (176)

Rozdzia 9. Czy midzy nami jest chemia? (177)

  • Mechanika a chemia konwersacji (177)
  • Parafrazowanie (178)
  • Technika pozytywnej intencji (184)
  • Przejmowanie kierunku konwersacji (189)
  • Chemia konwersacji w duchu Nonviolent Communication (193)
  • Podsumowanie (208)

Rozdzia 10. Ustalanie priorytetów wymaga (209)

  • Pytanie i eliminowanie (210)
  • Wano a pilno (215)
  • Excelowe czary-mary (222)
  • Podsumowanie (225)

Rozdzia 11. Spotkania (227)

  • Spotkania efektywne i te, podczas których tylko tracisz czas (229)
  • Przygotowanie spotkania (231)
  • Prowadzenie spotkania (241)
  • Zamykanie spotkania (247)
  • Formuy spotka na róne okazje (248)
  • Podsumowanie (256)

Rozdzia 12. Techniki zbierania wymaga w piguce (257)

  • Wizja (258)
  • Odkrywanie potrzeb (259)
  • Konkretyzowanie (260)
  • Technika skrzynki (262)
  • Ekrany uytkownika (263)
  • Uogólnianie (263)
  • Powikszanie przestrzeni moliwych rozwiza (265)
  • Proponowanie alternatywnych rozwiza (265)
  • Pytania trafiajce w samo sedno (266)
  • Zmiana ram odniesienia (267)
  • Parafrazowanie (268)
  • Technika pozytywnej intencji (269)
  • Przejmowanie kierunku rozmowy (270)
  • Komunikacja wedug modelu NVC (271)
  • Ustalanie priorytetów za pomoc pyta (272)
  • Spotkania (274)

Rozdzia 13. Kiedy techniki przedstawione w tej ksice NIE zadziaaj? (277)

Lektura uzupeniajca (279)

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.