reklama - zainteresowany?

Nie myśl, że NLP zniknie - Sensus

Nie myśl, że NLP zniknie
ebook
Autor: Rafał Żak
ISBN: 978-8-3808-7068-0
stron: 420, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-18
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka Nie myśl, że NLP zniknie

Tagi: Motywacja

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) najczęściej opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch  skrajnie różnych postaw wobec tej techniki:

1. To rewolucyjne podejÅ›cie do rozwoju osobistego i życia, które w prosty sposób pozwala realizować praktycznie każde cele, niezależnie z jakich obszarów one bÄ™dÄ….
2. To nieweryfikowalna, pseudonaukowa opowieść, która ma wiÄ™cej wspólnego z różdżkarstwem niż z psychologiÄ….

RafaÅ‚ Å»ak stara siÄ™ znaleźć odpowiedź, które z tych zdaÅ„ jest bliżej prawdy. Robi to w niezwykle interesujÄ…cej formie. KsiążkÄ™ Nie myÅ›l, że NLP zniknie można czytać na dwa sposoby.

Pierwszy polega na przeczytaniu pierwszych 30 stron. Dostajemy tam opowieść o NLP, na jakÄ… najÅ‚atwiej natrafić. Jest  bezpiecznie, sielankowo i miÅ‚o. Jest o efektywnoÅ›ci narzÄ™dzi, rewolucyjnoÅ›ci podejÅ›cia do czÅ‚owieka i jego rozwoju.

Drugi sposób czytania polega na kierowaniu siÄ™ wskazówkami na dole stron, które pojawiajÄ… siÄ™ po każdym rozdziale. WÄ™drówka tÄ… Å›cieżkÄ… jest bardziej wymagajÄ…ca, ale dostarcza wiÄ™kszej iloÅ›ci emocji niż podróż numer jeden. Ta wersja pozwala poznać nie tylko podstawowe zaÅ‚ożenia i narzÄ™dzia NLP, ale też krytyczny komentarz do nich. Autor daje szanse wypowiedzi gÅ‚osowi przyjaznemu NLP, gÅ‚osowi krytycznemu i gÅ‚osowi rzeczowo komentujÄ…cemu dwa poprzednie.

JeÅ›li cenisz sobie nie tylko opowieść o metodach, ale też rzeczowÄ… dyskusjÄ™ na temat dowodów na ich skuteczność – ta książka jest dla ciebie. Wybierz drogÄ™ i baw siÄ™ dobrze.

"W XIX wieku psychologia rywalizowaÅ‚a z bijÄ…cymi rekordy popularnoÅ›ci mesmeryzmem, frenologiÄ…, spirytyzmem czy fizjonomikÄ…. W XX wieku ludzie zainteresowani rozwojem osobistym zostali oczarowani powabem NLP, które kusiÅ‚o frywolnym eklektyzmem, uproszczonÄ… wizjÄ… czÅ‚owieka i skrzynkÄ… z zestawem „magicznych” wytrychów do szybkiej regulacji zachowaÅ„. Mimo że popularność tego ociekajÄ…cego autopromocjÄ… psycho-celebryty szybko nie zmaleje, to mam nadziejÄ™, że w XXI wieku znajdzie siÄ™ jeszcze miejsce na dystans i krytyczny osÄ…d. NiewÄ…tpliwie książka RafaÅ‚a Å»aka stanowi wsparcie dla takich dążeÅ„. DziÄ™ki pomysÅ‚owej konstrukcji można jÄ… traktować jako wzór zestawiania dwóch postaw: gorÄ…cej, entuzjastycznej, ale też doktrynerskiej oraz chÅ‚odnej, zdystansowanej i badawczej. Reszta pozostaje w gestii Czytelnika. A teraz w jednym zdaniu: KawaÅ‚ dobrej roboty!"
dr Paweł Fortuna
psycholog, mentor, trener biznesu, wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i w Instytucie Psychologii KUL
 

"Dzisiejszy Å›wiat zalewa nas ideami, których nie jesteÅ›my w stanie zweryfikować. Część z nich dobrze sÅ‚uży innym, a część jest baÅ‚amutna albo wrÄ™cz szkodliwa. Dlatego niezwykle cenny jest wysiÅ‚ek sÅ‚użący rzetelnej ocenie różnych idei. Książka RafaÅ‚a Å»aka, jak rezonans magnetyczny, skanuje nurt rozwoju osobistego zwany neurolingwistycznym programowaniem. Efekt badania nie jest dla NLP pozytywny, chociaż pokazuje też niektóre obszary funkcjonujÄ…ce normalnie. Każdy czytelnik zainteresowany rozwojem osobistym przeczyta tÄ™ diagnozÄ™ z wielkim zaciekawieniem i refleksjÄ…. Rafale, brawo za olbrzymiÄ… pracÄ™, lekkość narracji i obiektywizm."
dr Sławomir Jarmuż
   doktor psychologii, wspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel firmy szkoleniowo-doradczej MODERATOR

Dodaj do koszyka Nie myśl, że NLP zniknie

 

Osoby które kupowały "Nie myśl, że NLP zniknie", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu

Dodaj do koszyka Nie myśl, że NLP zniknie

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie myśl, że NLP zniknie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.