reklama - zainteresowany?

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
ISBN: 978-83-283-5795-2
stron: 328, Format: mp3
Data wydania: 2019-04-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 15,90 zł (poprzednio: 58,89 zł)
Oszczędzasz: 73% (-42,99 zł)

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Motywacja | Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej

Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: "No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz".

"Podły krwiopijco" - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.

W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania.

STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Prawa ludzkiej natury
  • Szef, kt
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Motywacja pod lup. Praktyczny poradnik dla szefw. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treci

O autorach (11)

Wprowadzenie (13)

CZʦ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA

Rozdzia 1. Trzynacie praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)

  • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidowej komunikacji (22)
    • Sia informacji zwrotnej (26)
    • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwiestwa (26)
    • Po co krytykujemy? (27)
    • Czego nie mówi - sowa, stwierdzenia zmieniajce cao wypowiedzi (28)
    • Kiedy szef dostaje "czerwon kartk", a kiedy pojawia si "zielone wiato"? (33)
    • Nie tylko suche fakty si licz (35)
    • Czy rzeczywicie szkoda czasu na przygotowanie si do przekazania krytyki? (36)
    • Jak pracownicy karz swoich... przeoonych? (37)
  • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (39)
    • Niespójne zachowania szefa (42)
    • Grupy ryzyka utraconej motywacji (44)
    • Puapka zamroonej konsekwencji (51)
    • Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie (53)
  • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (91)
    • Katedra w Barcelonie (91)
    • Zrozumie innych (92)
    • Zrozumie zadanie (93)
    • Meneder ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (95)
  • Zasada czwarta: Nieosigalne cele demotywuj (104)
    • Niemiertelny SMART (104)
    • Motywacja i stres - prawidowa niepewno celu (105)
    • SMART w wersji max (110)
  • Zasada pita: Wspólne okrelenie celu motywuje (113)
    • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeone dla szefa (113)
    • Motywacja a styl zarzdzania (119)
  • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (121)
    • Nie dla wszystkich to samo (123)
    • Identyfikacja potrzeb caej firmy (130)
  • Zasada siódma: Motywuj, umoliwiajc rozwój (138)
    • Motywowanie przez rozwój - delegowanie (140)
    • Dlaczego nie delegujemy? (143)
    • Motywowanie przez rozwój - szkolenia (144)
    • Motywowanie przez rozwój - umoliwienie ksztacenia poza firm (155)
  • Zasada ósma: Nie oczekuj, e motywacja trwa wiecznie (158)
    • Niewdziczni motywowani (160)
    • Motywacja dzielona na mniejsze (164)
  • Zasada dziewita: Motywuj, dostrzegajc sukcesy (167)
    • Sia "gasków" (172)
    • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (176)
  • Zasada dziesita: Etyczne wspózawodnictwo motywuje (182)
    • Jak stworzy zdrowe wspózawodnictwo? (183)
    • Od wspózawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (187)
    • Grywalizacja. Jak j wykorzysta do motywowania i nie narazi si na mieszno (189)
  • Zasada jedenasta: Elitarno motywuje (206)
    • Specjalne przywileje i nagrody (206)
    • Specjalne zadania i elitarno grupy (207)
  • Zasada dwunasta: Przynaleno do grupy motywuje (213)
    • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (215)
  • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (221)
    • Jak si zachowujemy w kadym ze "stanów Ja"? (224)
    • Jak to wszystko wpywa na motywacj? (231)
    • Bezpieczna atmosfera (235)

Rozdzia 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (239)

  • Nietypowe przykady motywacji (241)
    • Koty (241)
    • Ksiki i muzyka dla najlepszych (241)
    • Dyrektorzy serwuj poczstunek (241)
    • Obiad na koszt szefa (242)
    • Kcik rozmów (242)
    • Galeria portretów (242)
    • Szkolenia inne ni zwykle (242)
    • Spotkanie z najwyszymi (242)
    • Speniamy marzenia (242)
    • "Wyszalnia" (243)
    • Chwalipity (243)
    • Zamiana ról (243)
    • Dzie witowania (243)
    • Smakoyki (243)
    • Moje adne biurko (243)
    • Ciasto wasnego wyrobu (244)
    • Zaoszczdzimy twój czas (244)
    • "Kolekcja odziey roboczej" (244)
    • Pienidze na usprawnienia firmy (244)
    • Wizyta rodziny (244)
  • Gdzie koczy si motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (245)
    • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania (249)
  • Najwaniejsze kwestie motywowania finansowego (257)
    • Zarobki podwadnych (257)
    • Skutki zych rozwiza (264)

CZʦ II. MOTYWACJA JAKO PROCES

Rozdzia 3. Motywujce dziaanie organizacji (267)

CZʦ III. TEORIA MOTYWACJI

Rozdzia 4. Najwaniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (285)

  • Teorie motywacji (287)
  • Historia motywacji (289)
    • Teoria dwuczynnikowa (291)
    • Teoria X i teoria Y (293)
    • Teoria Davida McClellanda (295)
    • Teoria oczekiwa (299)
    • Teoria sprawiedliwoci (302)

CZʦ IV CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?

Rozdzia 5. Badanie "Polska mapa motywacji" (307)

  • Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (311)
    • Motywacja a zarobki (314)
    • Motywacja a wiek (314)
    • Motywacja a stanowisko pracy (315)
    • Motywacja a pe (315)
    • Motywacja a wielko organizacji (315)
  • Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesie 2008 (317)

Bibliografia (320)

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.