reklama - zainteresowany?

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Mindfulness. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-4123-4
stron: 120, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-06-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Motywacja | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Wybitni ludzie cechują się wyjątkową uważnością.

W czasach wciąż rosnÄ…cej zÅ‚ożonoÅ›ci zagadnieÅ„ uproszczenia i rutyna wydajÄ… siÄ™ niezbÄ™dne. Bardzo wielu ludzi postÄ™puje bezrefleksyjnie i dziaÅ‚a "tak jak inni". Uważność dziÅ› może wydawać siÄ™ luksusem albo niepotrzebnym obciążeniem. Tymczasem uważność, rozumiana jako proces aktywnego dostrzegania nowych rzeczy, pozwala na zaangażowanie siÄ™ w to, co dzieje siÄ™ w danej chwili. Pozwala na peÅ‚niejszy odbiór kontekstu i perspektywy. CzÅ‚owiek uważny jest efektywniejszy, bardziej kreatywny, w naturalny sposób wywiera wiÄ™ksze wrażenie na innych. Przy tym wszystkim mniej podlega nadmiernemu stresowi i wczeÅ›niej dostrzega niebezpieczeÅ„stwa. Okazuje siÄ™, że uważność jest cechÄ… ludzi wybitnych - dotyczy to również menedżerów, artystów, naukowców.

Autorami artykuÅ‚ów przedstawionych w tej książce sÄ… miÄ™dzy innymi Daniel Goleman, Ellen Langer i Susan David - uznane autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. PrzedstawiajÄ… oni szereg praktycznych metod budowania poczucia obecnoÅ›ci w swojej codziennej rutynie. Zapoznasz siÄ™ z naukowymi podstawami koncepcji uważnoÅ›ci i dowiesz siÄ™, w jaki sposób skutecznie wypracować nawyk aktywnego dostrzegania. JeÅ›li tylko zechcesz, bÄ™dziesz mógÅ‚ na wÅ‚asnej skórze przekonać siÄ™, jak smakuje wzmożona kreatywność, głębsza samoÅ›wiadomość i wiÄ™ksza charyzma. Być może nauczysz siÄ™ żyć spokojniej. Poczujesz siÄ™ lepiej, być może nawet odnajdziesz szczęście!

  • Znaczenie uważnoÅ›ci i jej wpÅ‚yw na pracÄ™ mózgu
  • Naukowe podÅ‚oże praktyk zwiÄ™kszajÄ…cych uważność
  • Uważność a sprawność emocjonalna
  • Trening w dostrzeganiu istoty sprawy
  • Wady nadmiernej uważnoÅ›ci

Trzymasz w rÄ™ku wybór artykuÅ‚ów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review - prestiżowym miesiÄ™czniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na Å›wiecie. Jest to magazyn, który upodobali sobie ludzie bÄ™dÄ…cy autorytetami w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiÄ™biorstw, ekonomia, praktyki w zarzÄ…dzaniu. W tym zbiorze znajdziesz sporo ciekawych informacji dotyczÄ…cych uważnoÅ›ci oraz jej znaczenia - przede wszystkim w miejscu pracy.

Bądź tu i teraz. Praktykuj uważność w erze chaosu!

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Motywacja pod lupÄ…. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis tre¶ci

1. Uwa¿no¶æ w erze z³o¿ono¶ci. Czym jest i dlaczego jest taka wa¿na? (Wywiad z Ellen Langer, przeprowadzi³a Alison Beard) (9)

2. Uwa¿no¶æ mo¿e dos³ownie zmieniæ Twój mózg. Nauka. (Christina Congleton, Britta K. Hölzel i Sara W. Lazar) (33)

3. Jak æwiczyæ uwa¿no¶æ w pracy? Wytrenuj swój mózg, ¿eby osi±ga³ lepsze skupienie. (Rasmus Hougaard i Jacqueline Carter) (41)

4. Odporno¶æ dla reszty z nas. Wykorzystuj uwa¿no¶æ do na³adowania akumulatorów. (Daniel Goleman) (49)

5. Sprawno¶æ emocjonalna. Nie pozwól, ¿eby zaw³adnê³y Tob± negatywne emocje. (Susan David i Christina Congleton) (57)

6. Nie pozwól, ¿eby w³adza Ciê skorumpowa³a. Czy jeste¶ ¶wiadomy w³asnej nieuprzejmo¶ci? (Dacher Keltner) (73)

7. Uwa¿no¶æ dla tych, którzy s± zbyt zajêci, ¿eby medytowaæ. Kiedy po prostu nie masz czasu. (Maria Gonzalez) (89)

8. Czy co¶ tracimy, gdy stosujemy uwa¿no¶æ do poprawy wydajno¶ci? Byæ mo¿e nie dostrzegasz istoty sprawy. (Charlotte Lieberman) (97)

9. Uwa¿no¶æ w pracy niesie ze sob± ryzyko. Nie przesadzaj. (David Brendel) (107)

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.