Kto zabił zmianę? - Sensus
Tłumaczenie: Michał Głatki
ISBN: 978-83-8087-815-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-15
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 34,90 zł
Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką
Każdego dnia organizacje na caÅ‚ym Å›wiecie podejmujÄ… decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany ginÄ… nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedÅ‚użajÄ…cej siÄ™ agonii, rujnujÄ…cej zasoby organizacji oraz morale i energiÄ™ jej czÅ‚onków.
Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci?
W tym pasjonujÄ…cym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. GÅ‚ównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu dziaÅ‚ania inspektora Columbo – który prowadzi Å›ledztwo w sprawie Å›mierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesÅ‚uchuje trzynastu gÅ‚ównych podejrzanych, miÄ™dzy innymi krótkowzrocznÄ… menedżerkÄ™ WiktoriÄ™ WizjÄ™, stale opieszaÅ‚ego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkÄ™ KlarÄ™ KomunikacjÄ™, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie siÄ™, oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydajÄ… ci siÄ™ znajomi i niewÄ…tpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiÄ…zania zagadki przez McNally’ego zainspiruje ciÄ™ do stania siÄ™ skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.
Narzędzia wspierające zmianę
W przewodniku na koÅ„cu książki znajdujÄ… siÄ™ wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki pÅ‚ynÄ…ce z tej historii. Kluczowe pytania pomogÄ… ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz siÄ™ również, jakie najlepsze dziaÅ‚ania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.
***
WyjÄ…tkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba Å›wiatu – zmiany, która bÄ™dzie skutecznie przeprowadzona.
Spencer Johnson, autor książki Kto zabraÅ‚ mój ser?
ZarzÄ…dzanie zmianÄ… nie jest Å‚atwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowoÅ›ci do zmierzenia siÄ™ z oporem. Pomocne w zarzÄ…dzaniu zmianÄ… sÄ… humor i plan dziaÅ‚ania. Kto zabiÅ‚ zmianÄ™? zapewnia jedno i drugie.
Betsy Myers, byÅ‚a dyrektor wykonawcza w Harvard’s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy
Inteligentny kryminaÅ‚ peÅ‚en trafnych spostrzeżeÅ„. KsiążkÄ™ Kto zabiÅ‚ zmianÄ™? czyta siÄ™ szybko – można jÄ… skoÅ„czyć w czasie dwugodzinnego lotu – ale zawarta w niej mÄ…drość zostaje z nami o wiele dÅ‚użej.
John Assaraf, wspóÅ‚autor książki Odpowiedź. Jak stworzyć wymarzonÄ… firmÄ™, osiÄ…gnąć niezależność finansowÄ… i przeżyć wspaniaÅ‚e życie
***
Ken Blachard jest autorem miÄ™dzynarodowych bestsellerów i mówcÄ… motywacyjnym, którego książki (miÄ™dzy innymi Nowy Jednominutowy Menedżer©, ZarzÄ…dzanie przez wartoÅ›ci, Zespole, do dzieÅ‚a!) zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na trzydzieÅ›ci jÄ™zyków i sprzedane w ponad osiemnastu milionach egzemplarzy. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
John Britt przez ostatnie dwadzieÅ›cia lat pomagaÅ‚ wielu dużym organizacjom we wdrażaniu zmian. Jest wspólnikiem w firmie Mounty and Bressler, LPP, gdzie niezmiennie zajmuje siÄ™ doradztwem w zakresie zarzÄ…dzania zmianÄ…. Mieszka w Louisville w Kentucky.
Judd Hoekstra jest jednym z ekspertów w zakresie przeprowadzania zmian w The Ken Blanchard Companies i wspóÅ‚autorem programu Przeprowadzenia Ludzi Przez ZmianÄ™ oraz wspóÅ‚autorem książki Leading at a Higher Level. Kieruje również zespoÅ‚ami specjalistów u kluczowych klientów spóÅ‚ek Blancharda.
Pat Zigarmi jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielkÄ… The Ken Blanchard Companies, gdzie obecnie piastuje stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Jest wspóÅ‚autorkÄ… książek Jednominutowy Menedżer i przywództwo. Przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na linii przeÅ‚ożony–podwÅ‚adny oraz Leading at a Higher Level.
Osoby które kupowały "Kto zabił zmianę?", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Prawa ludzkiej natury 58,29 zł, (13,99 zł -76%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)