reklama - zainteresowany?

Jak zarz - Sensus

Jak zarz
ebook
Autor: Svyatoslav Biryulin
ISBN: 978-83-65554-57-4
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,50 zł

Dodaj do koszyka Jak zarz

Tagi: Coaching

Ksi

Dodaj do koszyka Jak zarz

 

Osoby które kupowały "Jak zarz", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Jak zarz

Spis treści

Jak zarządzać ludźmi, by nasz biznes dobrze prosperował eBook -- spis treści

1. Czy książki są przydatne? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

2. Najważniejszy trik w zarządzaniu ludźmi . . . . . . . . . . . . . . . . . 8

3. Człowieka nie można wytresować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12

4. Wszyscy wokóÅ‚ sÄ… tacy sami, tylko ja jestem wyjÄ…tkowy . . . . 15

5. ZarzÄ…dzanie ludźmi to zawód . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23

6. WÅ‚aÅ›ciciel to również zawód . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35

7. Pracownicy są pasażerami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

8. Bycie sobÄ… i mity na temat modeli zarzÄ…dzania . . . . . . . . . . . . . . . 46

9. Turkusowe utopie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52

10. Mity o motywacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55

11. Skąd wzięli się ci ludzie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62

12. Strategia – bez niej jak bez rÄ™ki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67

13. Formalne i nieformalne metody wywierania wpływu . . . . . . . . . . 71

14. Ojcowie i dzieci . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82

15. Pracownicy ryzykują więcej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89

16. Strach to najlepszy sposób na zrujnowanie wszystkiego . . . . . . . 93

17. Paraliż procesu decyzyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102

18. Efekt Dunninga–Krugera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107

19. O strefie komfortu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109

20. Kultura to strategia czy na odwrót? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114

21. Opóźnienia i serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120

22. Bunt na statku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

23. Testowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129

24. Dobry pracownik, zły pracownik . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133

25. Motywacja niematerialna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 136

26. Sukces, który prowadzi do porażki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139

27. Szkolenia i rezerwy kadrowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143

28. Kilka przemyśleń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148

29. Kierownictwo wyższego szczebla . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154

 

Podsumowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161

 

Dodaj do koszyka Jak zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.