reklama - zainteresowany?

Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II - Sensus

Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II
ebook
Autor: Stephen Wendel
Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Tłumaczenie: Katarzyna Bogusławska
ISBN: 978-83-283-7430-0
stron: 357, Format: ebook
Data wydania: 2021-03-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Tagi: Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt — stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!

Najważniejsze zagadnienia:

  • jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
  • trzy główne strategie zmiany zachowań
  • co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
  • jak projektować produkty, które użytkownik polubi
  • jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
  • co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science

Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!

Dodaj do koszyka Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią
  • Wojowniczka miłości. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj spełnienia, bądź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.