reklama - zainteresowany?

Fair Play w rodzinie - Sensus

Fair Play w rodzinie
ebook
Autor: Eve Rodsky
Tłumaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-8087-719-1
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka Fair Play w rodzinie

Tagi: Rozwi

To, co jest równe, nie zawsze jest sprawiedliwe. To, co jest sprawiedliwe, nie zawsze jest równe. Odkryj nowatorski sposób podzia

Dodaj do koszyka Fair Play w rodzinie

 

Osoby które kupowały "Fair Play w rodzinie", wybierały także:

  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmieni
  • DDA - czy to ja?
  • Autoterapia. Sto dni do szcz
  • Mindfulness w zwi

Dodaj do koszyka Fair Play w rodzinie

Spis treści

Fair Play w rodzinie eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Dedykacja

Spis treści

Część I. Problem. Na czym polega Fair play?

1. Przekleństwo bycia rodzicem domyślnym. Już miałam się poddać

2. Ukryte koszty robienia wszystkiego. Wszystko się sprzysięgło przeciwko nam

Część II. Rozwiązanie. Cztery zasady Fair play

3. Zasada numer 1: czas każdego ma tę samą wartość. Nazwijmy rzeczy po imieniu

4. Zasada numer 2: odzyskaj prawo do zainteresowań. Nie zatrać się w przetasowaniach

5. Zasada numer 3: zacznij w punkcie, w którym znajdujesz się teraz. Gra o wysoką stawkę

6. Zasada numer 4: ustal swoje wartości i standardy. Przygotuj grunt pod grę

Część III. Jak wygrać w Fair play? Gra na całe życie

7. 100 kart Fair play. Przygotuj się, żeby wygrać

8. Jak grać w Fair play? Wszystkie karty na stół

9. Ponowne rozdanie kart. Zostań w grze, by wygrać

10. Trzynaście błędów popełnianych przez pary – i jak je naprawić w systemie Fair play. Dbaj o to, by domek z kart się nie zawalił

11. Życie w przestrzeni jednorożca. Prawdziwa wygrana to twoje szczęście i zdrowie

Zakończenie

Słowniczek Fair play

Bibliografia

Podziękowania

Dodaj do koszyka Fair Play w rodzinie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.