reklama - zainteresowany?

Druga młodość supermana - Sensus

Druga młodość supermana
Autor: Juźków Hubert, Rosiński Wojciech
ISBN: 978-8-3757-9281-2
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Druga młodość supermana

Tagi: WyglÄ…d i wizerunek

Masz za sobą 40 lub 50 lat życia? W takim razie Druga młodość supermana to przewodnik właśnie dla ciebie.

JeÅ›li jesteÅ› starszy tym bardziej powinieneÅ› go przeczytać. Zapewne jak wiÄ™kszość facetów w twoim wieku, tak i ty nieco siÄ™ zaniedbaÅ‚eÅ›. Przeszkadza kilka zbÄ™dnych kilogramów, niepokoi wysoki cholesterol i nadciÅ›nienie, a serce już niekoniecznie jest jak dzwon; kardiolog kazaÅ‚ ci uważać na siebie...?

Na szczęście wszystko można naprawić, trzeba tylko wiedzieć jak!

Powrót do formy sprzed lat przyniesie ci dużo radoÅ›ci i satysfakcji, bÄ™dziesz silniejszy, bystrzejszy i bardziej zadowolony z życia. Bliscy, przyjaciele i znajomi zobaczÄ… w twoich ruchach i spojrzeniu, że odżyÅ‚ w tobie duch supermana. Chcesz być zdrowym i atrakcyjnym mężczyznÄ…? To do dzieÅ‚a!

Hubert Juźków, dr nauk med., specjalista chirurg, zastÄ™pca ordynatora oddziaÅ‚u chirurgii w prywatnym szpitalu; w wolnym czasie trenuje kulturystykÄ™ Wojciech RosiÅ„ski, absolwent AWF, trener II klasy, koszykarz, czÅ‚onek narodowej kadry olimpijskiej, wieloletni reprezentant Polski, pedagog, dyrektor gimnazjum

Dodaj do koszyka Druga młodość supermana

 

Osoby które kupowały "Druga młodość supermana", wybierały także:

  • DojrzaÅ‚a elegancja. Modna i piÄ™kna w każdym wieku
  • Maraton. Trening metodÄ… Gallowaya
  • Rozmowy mÄ™sko-mÄ™skie, czyli jak odnaleźć w sobie prawdziwego mężczyznÄ™
  • Psychodietetyka, czyli jak wyjść z bÅ‚Ä™dnego koÅ‚a odchudzania
  • ABC pewnoÅ›ci siebie i atrakcyjnoÅ›ci

Dodaj do koszyka Druga młodość supermana

Spis treści

Dodaj do koszyka Druga młodość supermana

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.