reklama - zainteresowany?

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów - Sensus

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów
ebook
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Pawła Smółki
ISBN: 978-83-246-4589-3
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Tagi: Coaching

Rzeczowe i praktyczne odpowiedzi na kluczowe pytania

  • Czym jest coaching? Jak stać się dobrym coachem? Jak doskonalić własną praktykę?
  • Jakie możliwości oferuje coaching oraz jak mądrze i skrzętnie z nich skorzystać?
  • Jak umiejętnie wdrażać coaching w organizacji, aby móc rozwinąć jej potencjał?


Lektura obowiązkowa dla:

  • adeptów coachingu i praktykujących coachów,
  • menedżerów, którzy chcą skorzystać z usług coacha,
  • specjalistów HR, odpowiedzialnych za wdrażanie coachingu w organizacji.

Coaching jako metoda wspierania rozwoju osób ambitnych!

Czy wiesz, czym jest profesjonalny coaching oraz w jaki sposób może pomóc Ci w rozwoju kariery zawodowej?
Coaching służy doskonaleniu kompetencji oraz przygotowuje do pełnienia nowych ról zawodowych lub sprawniejszego funkcjonowania w dotychczasowej roli. Jest to także narzędzie pomocne we wprowadzaniu zmian w obecnym sposobie życia lub ścieżce kariery. Zmian tych dokonuje się poprzez odkrycie na nowo znaczenia swojej pracy lub dążenie do nadania własnemu życiu lub karierze zupełnie nowego sensu i kierunku. Coaching jest więc sposobem na wspieranie rozwoju i samorealizacji, kreowanie siebie i własnego życia w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi głęboko się identyfikujemy. Aktywne uczestnictwo w sesjach coachingu owocuje odkryciem i uwolnieniem uśpionych zdolności, możliwości i potencjału.

  • Porady menedżerów -- jak najlepiej spożytkować udział w sesjach coachingu.
  • Coaching umiejętności interpersonalnych.
  • Executive oraz career coaching.
  • Praca coacha wewnętrznego.
  • Wdrożenie coachingu w organizacji.
  • Standardy nauczania, etyka oraz superwizja w coachingu.
  • Psychologia coachingu oraz coaching oparty na dowodach.
Coaching jest dla osób, które dobrze funkcjonują, ale mają potencjał oraz ambicję, aby radzić sobie jeszcze lepiej z myślą o osiąganiu nieprzeciętnych wyników.
Paweł Smółka

Patron medialny:

""

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

 

Osoby które kupowały "Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów", wybierały także:

  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Dziennik stoika. Refleksje i my

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Spis treści

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientw eBook -- spis treci

Wstp (Pawe Smka, Anna Pyrek, Henryk Szmidt, Zbigniew Brzeziski, Pawe Gniazdowski, Katarzyna Pieciul, Olga Rzycka, Piotr Wieczorek, Dawid Smka, Magorzata Lasota, Anna Wojczyska) (7)

Perspektywa nauki

Rozdzia 1. Coaching oparty na dowodach (Pawe Smka) (23)

Rozdzia 2. Psychologia coachingu (Pawe Smka) (47)

Rozdzia 3. Coaching umiejtnoci interpersonalnych (Pawe Smka) (71)

Perspektywa praktyki

Rozdzia 4. Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu (Anna Pyrek, Henryk Szmidt) (95)

  • Coaching jako zawd (95)
  • Kompetencje coacha (96)
  • Motywacja (97)
  • cieki rozwojowe (98)
    • Szkoleniowiec/trener (98)
    • Konsultant HR/executive search (99)
    • Meneder/lider (99)
    • Terapeuta/psycholog (100)
  • Metody nauczania (100)
    • Metody pracy w grupie z coachem-trenerem (101)
    • Indywidualne metody rozwoju (102)
  • Moliwoci edukacyjne, czyli jak zosta coachem (103)
  • Formalne potwierdzenie kompetencji (105)
  • Wybr waciwego szkolenia (106)
  • ICF (108)
  • Superwizja w coachingu (109)
    • Modele superwizji (111)
    • Podstawowe funkcje superwizji (112)
    • Rodzaje superwizji (113)
    • Sukces superwizji (115)
    • Style coachingu (117)
  • Zacznik (118)
  • Kodeks etyki oraz kompetencje coacha wedug International Coach Federation (118)
    • KODEKS ETYKI (118)
    • KOMPETENCJE COACHA (122)

Rozdzia 5. Executive coaching, czyli o metodzie denia do doskonaoci przez menederw wyszego szczebla (Zbigniew Brzeziski) (129)

  • Indywidualny rozwj kadry menederskiej najwyszego szczebla (131)
  • Executive coaching - czym jest? (132)
  • Czyby kolejna moda? (135)
  • Jakie korzyci? (136)
  • Jak to dziaa? (138)
  • Nad czym mona pracowa, wykorzystujc executive coaching? (140)
  • Ile to trwa? (146)
  • Sylwetka coacha (146)
  • Po czym pozna dobrego executive coacha? (150)
  • Zamiast zakoczenia (153)

Rozdzia 6. Coaching kariery (Pawe Gniazdowski, Katarzyna Pieciul) (155)

  • Czym jest dla nas coaching kariery? (156)
  • Kariera jako temat coachingu (156)
  • Coaching kariery (157)
  • Coaching kariery a doradztwo (158)
  • Kim jest coach kariery? (158)
  • Potrzeby i dylematy klienta coachingu kariery (159)
  • Przypadek 1. (160)
    • Jak klient trafi do coacha? (161)
    • Potrzeby klienta (161)
    • Warsztat coacha (162)
  • Przypadek 2. (163)
    • Jak klient trafi do coacha? (165)
    • Potrzeby klienta (166)
    • Warsztat coacha (170)
  • Przypadek 3. (171)
    • Jak klient trafia do coacha kariery? (172)
    • Potrzeby klienta (173)
    • Warsztat coacha (176)
  • Przypadek 4. (176)
    • Jak klient trafia do coacha? (177)
    • Potrzeby klienta (177)
    • Warsztat coacha (179)
  • Zadowolony klient coachingu kariery (179)

Rozdzia 7. Coaching wewntrzny w firmie (Olga Rzycka) (181)

  • Na pocztek kilka wyjanie (181)
    • Co to jest coaching? (182)
    • Coach cudotwrca (183)
    • Rodzaje coachingw (183)
    • Coaching wewntrzny (184)
  • Firma ING Usugi Finansowe S.A. i coaching (186)
    • Jak ING Usugi Finansowe S.A. rozumie coaching? (186)
    • Jak coaching wewntrzny wyglda w ING? Troch wicej szczegw (186)
    • Kto moe korzysta z coachingu? (188)
    • Coaching zespoowy (188)
    • Czy coaching wewntrzny przynosi oczekiwane efekty? (189)
    • Informacje dodatkowe (190)
  • Praca coacha wewntrznego (190)
    • Troch o perspektywie systemowej (190)
    • Na czym polega praca coacha wewntrznego? (192)
    • O co chodzi w pracy coacha wewntrznego? (193)
    • Ryzyko i dylematy pracy coacha wewntrznego (194)
  • Zakoczenie (196)
  • Zacznik nr 1 (197)
    • Standardy ICC (197)
  • Zacznik nr 2 (201)
    • Procedura Programu Indywidualnego Coachingu Wewntrznego dla Dyrektorw Oddziaw (201)
  • Zacznik nr 3 (203)
    • Opis stanowiska coacha menederw sprzeday (203)

Perspektywa klienta

Rozdzia 8. E-coaching: zalety i ograniczenia (Piotr Wieczorek) (209)

  • Kim jest coach? (211)
  • Wybieramy coacha (212)
  • Dowiadczenia z sesji (217)
  • Osignicia coachingu (222)
  • E-coaching: za i przeciw (225)
  • Planowanie i czstotliwo (227)
  • Komu polecam coaching? (227)
  • Podsumowanie (229)

Rozdzia 9. Coaching z perspektywy menedera (Dawid Smka) (231)

  • Talenty a wybory (231)
  • Kariera (233)
  • Gdy dojrzewaem do decyzji (236)
  • Mj coaching (241)
  • Co dalej? (248)

Rozdzia 10. Wdroenie programu coachingu w organizacji (Magorzata Lasota, Anna Wojczyska) (251)

  • Pocztki coachingu w biznesie (251)
  • Czy potrzebny jest nam coaching? (252)
  • Historia podej do coachingu w GSK (256)
  • Elementy wdroenia coachingu w GSK na przykadzie projektu pilotaowego dla grupy Talentw (258)
    • Misja (260)
  • Czynniki sukcesu (264)
  • Podsumowanie (266)

O autorach (267)

Skorowidz (271)

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.