reklama - zainteresowany?

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów - Sensus

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów
ebook
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Pawła Smółki
ISBN: 978-83-246-4589-3
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Tagi: Coaching

Rzeczowe i praktyczne odpowiedzi na kluczowe pytania

  • Czym jest coaching? Jak stać siÄ™ dobrym coachem? Jak doskonalić wÅ‚asnÄ… praktykÄ™?
  • Jakie możliwoÅ›ci oferuje coaching oraz jak mÄ…drze i skrzÄ™tnie z nich skorzystać?
  • Jak umiejÄ™tnie wdrażać coaching w organizacji, aby móc rozwinąć jej potencjaÅ‚?


Lektura obowiÄ…zkowa dla:

  • adeptów coachingu i praktykujÄ…cych coachów,
  • menedżerów, którzy chcÄ… skorzystać z usÅ‚ug coacha,
  • specjalistów HR, odpowiedzialnych za wdrażanie coachingu w organizacji.

Coaching jako metoda wspierania rozwoju osób ambitnych!

Czy wiesz, czym jest profesjonalny coaching oraz w jaki sposób może pomóc Ci w rozwoju kariery zawodowej?
Coaching służy doskonaleniu kompetencji oraz przygotowuje do pełnienia nowych ról zawodowych lub sprawniejszego funkcjonowania w dotychczasowej roli. Jest to także narzędzie pomocne we wprowadzaniu zmian w obecnym sposobie życia lub ścieżce kariery. Zmian tych dokonuje się poprzez odkrycie na nowo znaczenia swojej pracy lub dążenie do nadania własnemu życiu lub karierze zupełnie nowego sensu i kierunku. Coaching jest więc sposobem na wspieranie rozwoju i samorealizacji, kreowanie siebie i własnego życia w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi głęboko się identyfikujemy. Aktywne uczestnictwo w sesjach coachingu owocuje odkryciem i uwolnieniem uśpionych zdolności, możliwości i potencjału.

  • Porady menedżerów -- jak najlepiej spożytkować udziaÅ‚ w sesjach coachingu.
  • Coaching umiejÄ™tnoÅ›ci interpersonalnych.
  • Executive oraz career coaching.
  • Praca coacha wewnÄ™trznego.
  • Wdrożenie coachingu w organizacji.
  • Standardy nauczania, etyka oraz superwizja w coachingu.
  • Psychologia coachingu oraz coaching oparty na dowodach.
Coaching jest dla osób, które dobrze funkcjonują, ale mają potencjał oraz ambicję, aby radzić sobie jeszcze lepiej z myślą o osiąganiu nieprzeciętnych wyników.
Paweł Smółka

Patron medialny:

""

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

 

Osoby które kupowały "Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Spis treści

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów eBook -- spis treści

Wstęp (Paweł Smółka, Anna Pyrek, Henryk Szmidt, Zbigniew Brzeziński, Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul, Olga Rzycka, Piotr Wieczorek, Dawid Smółka, Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (7)

Perspektywa nauki

Rozdział 1. Coaching oparty na dowodach (Paweł Smółka) (23)

Rozdział 2. Psychologia coachingu (Paweł Smółka) (47)

Rozdział 3. Coaching umiejętności interpersonalnych (Paweł Smółka) (71)

Perspektywa praktyki

Rozdział 4. Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu (Anna Pyrek, Henryk Szmidt) (95)

  • Coaching jako zawód (95)
  • Kompetencje coacha (96)
  • Motywacja (97)
  • Åšcieżki rozwojowe (98)
    • Szkoleniowiec/trener (98)
    • Konsultant HR/executive search (99)
    • Menedżer/lider (99)
    • Terapeuta/psycholog (100)
  • Metody nauczania (100)
    • Metody pracy w grupie z coachem-trenerem (101)
    • Indywidualne metody rozwoju (102)
  • MożliwoÅ›ci edukacyjne, czyli jak zostać coachem (103)
  • Formalne potwierdzenie kompetencji (105)
  • Wybór wÅ‚aÅ›ciwego szkolenia (106)
  • ICF (108)
  • Superwizja w coachingu (109)
    • Modele superwizji (111)
    • Podstawowe funkcje superwizji (112)
    • Rodzaje superwizji (113)
    • Sukces superwizji (115)
    • Style coachingu (117)
  • ZaÅ‚Ä…cznik (118)
  • Kodeks etyki oraz kompetencje coacha wedÅ‚ug International Coach Federation (118)
    • KODEKS ETYKI (118)
    • KOMPETENCJE COACHA (122)

Rozdział 5. Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla (Zbigniew Brzeziński) (129)

  • Indywidualny rozwój kadry menedżerskiej najwyższego szczebla (131)
  • Executive coaching - czym jest? (132)
  • Czyżby kolejna moda? (135)
  • Jakie korzyÅ›ci? (136)
  • Jak to dziaÅ‚a? (138)
  • Nad czym można pracować, wykorzystujÄ…c executive coaching? (140)
  • Ile to trwa? (146)
  • Sylwetka coacha (146)
  • Po czym poznać dobrego executive coacha? (150)
  • Zamiast zakoÅ„czenia (153)

Rozdział 6. Coaching kariery (Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul) (155)

  • Czym jest dla nas coaching kariery? (156)
  • Kariera jako temat coachingu (156)
  • Coaching kariery (157)
  • Coaching kariery a doradztwo (158)
  • Kim jest coach kariery? (158)
  • Potrzeby i dylematy klienta coachingu kariery (159)
  • Przypadek 1. (160)
    • Jak klient trafiÅ‚ do coacha? (161)
    • Potrzeby klienta (161)
    • Warsztat coacha (162)
  • Przypadek 2. (163)
    • Jak klient trafiÅ‚ do coacha? (165)
    • Potrzeby klienta (166)
    • Warsztat coacha (170)
  • Przypadek 3. (171)
    • Jak klient trafia do coacha kariery? (172)
    • Potrzeby klienta (173)
    • Warsztat coacha (176)
  • Przypadek 4. (176)
    • Jak klient trafia do coacha? (177)
    • Potrzeby klienta (177)
    • Warsztat coacha (179)
  • Zadowolony klient coachingu kariery (179)

Rozdział 7. Coaching wewnętrzny w firmie (Olga Rzycka) (181)

  • Na poczÄ…tek kilka wyjaÅ›nieÅ„ (181)
    • Co to jest coaching? (182)
    • Coach cudotwórca (183)
    • Rodzaje coachingów (183)
    • Coaching wewnÄ™trzny (184)
  • Firma ING UsÅ‚ugi Finansowe S.A. i coaching (186)
    • Jak ING UsÅ‚ugi Finansowe S.A. rozumie coaching? (186)
    • Jak coaching wewnÄ™trzny wyglÄ…da w ING? TrochÄ™ wiÄ™cej szczegółów (186)
    • Kto może korzystać z coachingu? (188)
    • Coaching zespoÅ‚owy (188)
    • Czy coaching wewnÄ™trzny przynosi oczekiwane efekty? (189)
    • Informacje dodatkowe (190)
  • Praca coacha wewnÄ™trznego (190)
    • TrochÄ™ o perspektywie systemowej (190)
    • Na czym polega praca coacha wewnÄ™trznego? (192)
    • O co chodzi w pracy coacha wewnÄ™trznego? (193)
    • Ryzyko i dylematy pracy coacha wewnÄ™trznego (194)
  • ZakoÅ„czenie (196)
  • ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 (197)
    • Standardy ICC (197)
  • ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 (201)
    • Procedura Programu Indywidualnego Coachingu WewnÄ™trznego dla Dyrektorów Oddziałów (201)
  • ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 (203)
    • Opis stanowiska coacha menedżerów sprzedaży (203)

Perspektywa klienta

Rozdział 8. E-coaching: zalety i ograniczenia (Piotr Wieczorek) (209)

  • Kim jest coach? (211)
  • Wybieramy coacha (212)
  • DoÅ›wiadczenia z sesji (217)
  • OsiÄ…gniÄ™cia coachingu (222)
  • E-coaching: za i przeciw (225)
  • Planowanie i czÄ™stotliwość (227)
  • Komu polecam coaching? (227)
  • Podsumowanie (229)

Rozdział 9. Coaching z perspektywy menedżera (Dawid Smółka) (231)

  • Talenty a wybory (231)
  • Kariera (233)
  • Gdy dojrzewaÅ‚em do decyzji (236)
  • Mój coaching (241)
  • Co dalej? (248)

Rozdział 10. Wdrożenie programu coachingu w organizacji (Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (251)

  • PoczÄ…tki coachingu w biznesie (251)
  • Czy potrzebny jest nam coaching? (252)
  • Historia podejść do coachingu w GSK (256)
  • Elementy wdrożenia coachingu w GSK na przykÅ‚adzie projektu pilotażowego dla grupy Talentów (258)
    • Misja (260)
  • Czynniki sukcesu (264)
  • Podsumowanie (266)

O autorach (267)

Skorowidz (271)

Dodaj do koszyka Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.