reklama - zainteresowany?

Afirmacje. Afirmacje wybaczania - Sensus

Afirmacje. Afirmacje wybaczania
mp3
Autor: - Maxx-Audio
ISBN: 9788726480382
Format: mp3
Data wydania: 2020-10-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 5,99 zł

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje wybaczania

Tagi: Psychologia duszy i umysłu

Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które może realnie przybliżyć do osiągnięcia upragnionej zmiany.

Afirmacje wybaczania" mają pomóc słuchaczowi uwolnić się od bolesnej przeszłości. Poprzez wybaczenie sobie i innym można osiągnąć wolność i uzdrowienie, które dają spokój i pozwalają rozkwitnąć na nowo bez obciążeń, które hamowały rozwój i unieszczęśliwiały.

Sesję afirmacyjną warto wzmocnić wizualizacjami - wyobrażać sobie, że cel został już osiągnięty i próbować poczuć pozytywne emocje z tym związane.

Nagranie składa się z afirmacji klasycznych, czyli treści odbieranych świadomie, a także przekazu podprogowego, który odbierany jest poniżej świadomej percepcji słuchowej.

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje wybaczania

 

Osoby które kupowały "Afirmacje. Afirmacje wybaczania", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje wybaczania

Spis treści

Afirmacje. Afirmacje wybaczania Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje wybaczania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.