reklama - zainteresowany?

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków - Sensus

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
ebook
Autor: Michał Wiszniewski
ISBN: 978-83-283-2296-7
stron: 104, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)

Dodaj do koszyka Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Tagi: Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Napisz sobie swój własny program!

  • Zanim rozpoczniesz pracę, czyli jak zainstalować odpowiednie programy
  • Bez tych klocków ani rusz, czyli co składa się na język C i jak tego używać
  • Im dalej w las, czyli jak stosować bardziej zaawansowane mechanizmy


Programowanie w języku C wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości może je opanować nawet uczeń podstawówki, o ile tylko będzie pamiętać o zasadach logiki oraz o przeznaczeniu poszczególnych elementów języka. Dlaczego więc tak trudno samemu nauczyć się programować? Przyczyna często tkwi w opisie języka programowania — podręczniki do nauki czyta się tak, jakby ich autorzy zapomnieli, dla kogo piszą. Jeśli nie masz ochoty przedzierać się przez specjalistyczny żargon, ale chcesz programować, ta książka pomoże Ci osiągnąć cel.

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje początkujący programista — od wskazówek w kwestii instalacji odpowiednich programów, przez omówienie niezbędnych komend, stałych i zmiennych, aż do tablic i funkcji. Dowiesz się, jak działają pętle i operatory, do czego służą struktury i unie, jak działają kompilator, preprocesor i linker. Wreszcie zrozumiesz, o co chodzi z operacjami wyjścia i wejścia, a także nauczysz się zapewniać bezawaryjne działanie Twojego programu. I nagle okaże się, że odkrywasz całkiem nowy, fascynujący świat, a porozumienie z Twoim komputerem jest w gruncie rzeczy dziecinnie proste! Sprawdź to!

  • Pierwszy program
  • Idea bibliotek i funkcji
  • Zmienne, stałe i funkcje
  • Tablice i pętle
  • Instrukcje warunkowe i operatory
  • Podstawy logiki
  • Operacje wejścia i wyjścia, podstawowa obsługa błędów
  • Enum i typedef
  • Struktury i unie
  • Malloc i free oraz stos i sterta
  • Operacje na plikach i parametry wejściowe programu
  • Preprocesor, kompilator i linker
  • Pliki nagłówkowe oraz static i extern

Programuj w języku C!

Dodaj do koszyka Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

 

Osoby które kupowały "Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków", wybierały także:

  • Ratunku! Moje dziecko mnie wykończy. Poradnik dla zmęczonych rodziców
  • Jak karmić dzieci, by jadły chętnie i zdrowo
  • (NIE)GRZECZNI?
  • Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół
  • Dzieciństwo do poprawki. Uwolnij się od cienia rodziców, energetycznych wampirów

Dodaj do koszyka Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Spis treści

Zabawa w programowanie. Jzyk C dla nastolatkw eBook -- spis treci

Rozdzia 1. O co tu chodzi? - opanujesz to w tydzie :) (5)

Rozdzia 2. Rozpoczcie pracy - zainstaluj odpowiednie programy (7)

Rozdzia 3. Pierwszy program - ju programujesz! (13)

Rozdzia 4. Biblioteki i funkcje - jak to dziaa? (19)

Rozdzia 5. Zmienne i stae - niezbdne elementy (23)

Rozdzia 6. Troch wicej o funkcjach i zmiennych - zaczynamy rozwija skrzyda (27)

Rozdzia 7. Tablice - bardzo przydatna sprawa (33)

Rozdzia 8. Instrukcje warunkowe - wane i proste (37)

Rozdzia 9. Operatory - tak naprawd znasz to ju od podstawówki (41)

Rozdzia 10. Podstawy logiki. Nuda? Wcale nie! (45)

Rozdzia 11. Ptle. Po co to? Po co to? Po co to? (51)

Rozdzia 12. Operacje wejcia i wyjcia oraz podstawowa obsuga bdów. Nareszcie! (57)

Rozdzia 13. enum i typedef - przydatne bajery (63)

Rozdzia 14. Struktury i unie. Liczyem, e co takiego wymylono (67)

Rozdzia 15. Wskaniki - pora na mae wyzwanie (71)

Rozdzia 16. malloc i free oraz stos i sterta, czyli kilka sów o pamici operacyjnej (75)

Rozdzia 17. Operacje na plikach i parametry wejciowe programu - zawsze chciaem to zrobi (79)

Rozdzia 18. Preprocesor, kompilator i linker - to tylko gronie brzmi (83)

Rozdzia 19. Pliki nagówkowe oraz static i extern, czyli jak dzieli program i dlaczego? (89)

Rozdzia 20. Na koniec: to dopiero pocztek wspaniaej przygody! :) (95)

Skorowidz (97)

Dodaj do koszyka Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.